خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان؛

انشعاب‌های پروژه مسکن مهر خرم‌آباد در منطقه ۱۵ هکتاری نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۹۳

با احداثساختمان‌های مسکن مهر فاز سوم در منطقه ۱۵ هکتاری دره‌گرم، انشعاب‌های آب و فاضلاب ۵۰۰ واحد از طرح مذکور توسط شرکت آبفا نصب و تحویل سازمان راه و شهرسازی شد.

انشعاب‌های آب و فاضلاب مسکن مهر منطقه ۱۵ هکتاری شهر خرم‌آباد، نصب و تحویل سازمان راه و شهرسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با اعلام این خبر گفت: با احداثساختمان‌های مسکن مهر فاز سوم در منطقه ۱۵ هکتاری دره‌گرم، انشعاب‌های آب و فاضلاب ۵۰۰ واحد از طرح مذکور توسط شرکت آبفا نصب و تحویل سازمان راه و شهرسازی شد.

وی اضافه کرد: با به کار‌گیری ۲ گروه پیمان‌کاری، این عملیات طی مدت ۲۰ روز آماده بهره‌برداری شد که از نظر کیفیت دارای شرایط مطلوبی است.

اکبری بیان داشت: همچنین طبق توافق انجام گرفته با سازمان راه و شهرسازی مقرر شد این سازمان جهت تکمیل و تامین فشار آب طبقات بالای ساختمان‌ها اقدام به بکارگیری پیمان‌کار برای نصب و استقرار مخزن ذخیره هر واحد کند.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستای تکمیل تاسیسات زیربنایی مسکن مهر، همانند سابق وظایف خود را به مردم قدر‌شناس استان به نحو مطلوب ارائه می‌دهد و در ارزیابی‌های به عمل آمده، شرکت آبفا لرستان نسبت به سایر شرکت‌های آبفا کشور از معدود شرکت‌های پیشرو در زمینه تامین تاسیسات زیربنایی مسکن مهر جهت آب‌رسانی و کمک به اسکان اقشار کم‌ درآمد جامعه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز