خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان؛

رسانه‌های لرستان یکی از نجیب‌ترین و معتدل‌ترین رسانه‌ها کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۸۰

نشریات استان لرستان یکی از نجیب‌ترین و معتدل‌ترین نشریات کشور هستند و به طور کلی در این استان، رسانه معاند با نظام وجود ندارد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نشریات استان لرستان یکی از نجیب ترین و معتدل ترین نشریات کشور هستند و به طور کلی در این استان، رسانه معاند با نظام وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام علی اسماعیلیان به مناسبت روز خبرنگار، در محل هتل شهرداری خرم آباد، اظهار کرد: خبرنگاری یکی از مشاغل خطرناک دنیا است و در دنیا بسیاری از خبرنگاران به خاطر انجام رسالت خبری جان خود را از دست می دهند.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگداشت مقام خبرنگار فرصتی است تا از فعالین این عرصه، تجلیل شود و به مقام شامخ شهید صارمی ادای احترام شود.

مدیرکل ارشاد لرستان بیان کرد: استان لرستان دارای ۶۶ نشریه است که از این تعداد ۱۳ نشریه دولتی و متعلق به سازمان های حقوقی است که ۵۳ نشریه به صورت حقیقی و شخصی مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام اسماعیلیان با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور درباره روز خبرنگار بیان کرد: دکتر روحانی دستور داده است که بحثبیمه تکمیلی خبرنگاران در دستور کار قرار گیرد تا این قشر از چتر حمایتی این بیمه برخوردار شوند.

مدیرکل ارشاد لرستان درباره برنامه‌های پیش روی این اداره کل تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در خرم آباد، و برگزاری جشنواره مطبوعات محلی استان لرستان، از مهم ترین برنامه های پیش روی این اداره کل است.

اسماعیلیان اظهار کرد: پیشنهاد تور خبرنگاری با خبرنگاران استان های دیگر داده شده است که در آن اصحاب رسانه می توانند از تجربیات علمی و فرهنگی سایر خبرنگاران استان های دیگر استفاده کنند.

وی افزود: نشریات استان لرستان یکی از نجیب ترین و معتدل ترین نشریات کشور هستند و به طور کلی در این استان، رسانه معاند با نظام وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز