خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی؛

باید با یک برنامه مدون به توسعه همه جانبه لرستان دست پیدا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۳۳

دولت‎های گذشته برای لرستان کار خاصی نکرده‎اند و امروز این استان با کوله‌باری از مشکلات دست و پنجه نرم می‎کند. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم با یک برنامه مدون به توسعه همه جانبه استان دست پیدا کنیم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی: دولت‎های گذشته برای لرستان کار خاصی نکرده‎اند و امروز این استان با کوله‌باری از مشکلات دست و پنجه نرم می‎کند. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم با یک برنامه مدون به توسعه همه جانبه استان دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی کائیدی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت مقام شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاری شغل مقدسی است و یک خبرنگار فقط با عشق خدمت به مملکت و مردم قلم می زند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت نخست توسعه استان اجرای راه آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از قلم خبرنگار ترسید و باید از نقدها استقبال کرد افزود: برای قلمی که نقد سازنده می کند باید سجده شکر به جای آورد چرا که اعتقاد داریم چنین قلم و خبرنگاری آئینه تمام نمای عملکرد مسئولان است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ مسئولی در استان به اندازه نماینده مجلس ظرفیت ندارد، بیان داشت: نماینده می تواند از وزرا و از رئیس جمهور سوال کند و همه باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

کاییدی خاطرنشان کرد: دولت‎های گذشته برای لرستان کار خاصی نکرده‎اند و امروز این استان با کوله‌باری از مشکلات دست و پنجه نرم می‎کند. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم با یک برنامه مدون به توسعه همه جانبه استان دست پیدا کنیم.

این نماینده مجلس گفت: مدیران استان با نمایندگان ارتباط کمی دارند، از این رو باید از ظرفیت نمایندگان برای توسعه استفاده کنند.

کائیدی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران لرستانی خیلی با ردیف های ملی اعتبارات آشنایی ندارند یادآور شد: در این زمینه هیچ کدام از پروژه های پلدختر دارای ردیف ملی نبود که با پیگیری های صورت گرفته برای چهارخطه خرم آباد - پلدختر ردیف ملی گرفتیم.

وی تصریح کرد: ما باید برای احداثمحور ریلی در استان تلاش کنیم و اولویت نخست توسعه استان اجرای خط آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان استانی جایگاه نمایندگان را نمی دانند، بیان داشت: در بحثبودجه مربوط به ماده ۱۸۰ کمکهای خوبی با شهرستان هایی که بودجه کمی داشته اند صورت گرفت.

کائیدی ادامه داد: بر مبنای شاخصهای مربوط به ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه چهار هزار میلیارد تومان بین ۳۱ استان کشور تقسیم شد که سهم لرستان ۱۵۰ میلیارد تومان بود که تا پایان امسال این اعتبارات تزریق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز