خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی لرستان

مشکلات و موانع ۷۹ واحد تولیدی لرستان مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۹۴

با این اقدام زمینه جلوگیری از بیکاری شش هزار و ۷۱۹ کارگر این واحد‌ها در استان فراهم شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بابررسی و رفع مشکلات ۷۹ واحد تولیدی استان، طی چهار ماه نخست امسال عنوان کرد: با این اقدام زمینه جلوگیری از بیکاری شش هزار و ۷۱۹ کارگر این واحد‌ها در استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی آشتاب در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر استان لرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان لرستان فعالیت دارند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از فعالیت ۲۲۴ تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی استان لرستان بیان داشت: طی چهار ماه نخست امسال بیش از سه هزار و ۲۱۹ مورد بازرسی از سطح این واحد‌ها صورت گرفته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به کارگران واحدهای تولیدی استان تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده بیش از هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش به این افراد ارائه شده است.

آشتاب همچنین به مستمری بگیران بیمه بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۳۲ نفر در لرستان مستمری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به بررسی و رفع مشکلات ۷۹ واحد تولیدی استان طی چهار ماه نخست امسال عنوان کرد: با این اقدام زمینه جلوگیری از بیکاری شش هزار و ۷۱۹ کارگر این واحد‌ها در استان فراهم شد.

مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان لرستان همچنین با بیان اینکه در چهار ماه نخست امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ درخواست در حوزه روابط کار به این اداره کل واصل شده است گفت: در ‌‌نهایت برای هزار و ۷۲۴ درخواست رای صادر شده است.

آشتاب یادآور شد: در مجموع ۴۲.۵ درصد این آرا به شکل سازشی حل و فصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز