خبرگزاری کار ایران

مدیر جدید آموزش وپرورش معمولان منصوب و معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۷۵

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی " ذبیح الله عصمتی " را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش " معمولان " پلدختر منصوب کرد.

مدیر جدید آموزش وپرورش معمولان منصوب و معرفی شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی " ذبیح الله عصمتی " را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش " معمولان " پلدختر منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدختر، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان روز سه شنبه در مراسم معارفه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش معمولان گفت: نگرشِ امانتی در پذیرش حکومت و مدیریت، اصلی بنیادی و قاعده‏ای فراگیر در بینش اسلامی و قرآنی است در منطق دینی همه نعمت‏ها ودایع و امانت‏های الهی‏‌اند.
" فرید بهرامی " افزود: البته این نعمت‏‌ها از نظر درجات و مراتب، در یک رتبه قرار ندارند؛ برخی از نعمت‏‌ها به دلیل شمول و فراگیری و کارآیی و اثرگذاری بیشتر، و نیز به لحاظ ارتباط وظایف و تکالیف برتر با آن‏ها، امانتی خاص تلقی می‏‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: مسئله تعلیم و تربیت آنچنان مهم و حیاتی است و در زوایای مختلف اجتماع تاثیر می گذارد که می شود مسئولیت در آموزش و پرورش را جزء مهمترین و سرنوشت سازترین مسئولیت‌ها برشمرد
" بهرامی " تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین نهاد اجتماعی این ظرفیت و پنانسیل را دارد که در مقاطع مختلف نیروهای کارآمد، توانمند، خلاق و صاحب فکر و ایده را به بدنه مدیریتی کشور تزریق کند.
وی افزود: اگر از این منظر به تغییر و تحولات بنگریم. این تحولات فرصتی برای تحرک، نشاط و پویایی در آموزش و پرورش است.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان لرستان گفت: باید بکوشیم تا سیاست های مقام عالی وزارت را با حساسیت و دقت اجرایی کنیم و در این مسیر از توان و استعداد منابع مادی و معنوی حداکثر بهره را ببریم.
" بهرامی " اضافه کرد: آموزش و پرورش لرستان با رویکرد نخبه گرایی، برنامه محوری و پژوهش مداری می رود تا قله های علمی و تربیتی را یکی پس از دیگری فتح کند.
وی به عنوان شاهد مثال از کسب رتبه های چهار و ۶ رشته علوم تجربی در کنکور سراسری سال ۹۳ یاد کرد.
وی به سرپرست جدیدآموزش و پرورش معمولان توصیه کرد تا با تعامل با فرهنگیان، نخبگان و چهره های تاثیر گذار آرامش و اعتدال را به آموزش و پرورش منطقه هدیه کند.
" بهرامی " با اشاره به روحیه علمی، فرهنگی، مردمی و اخلاقی سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه معمولان گفت: قطعاً حضور ایشان به تقویت و توسعه تعامل با ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه و نخبگان علمی و فرهنگی کمک خواهد کرد.
سرپرست جدید آموزش و پرورش معمولان هم در سخنان کوتاهی از برنامه های خود برای ارتقاء جایگاه منطقه یاد کرد و گفت: برنامه محوری، نخبه گرایی و پژوهش مداری مؤلفه های مهمی است که در منطقه مورد تاکید قرار می گیرند.
" ذبیح الله عصمتی " نگاه علمی و کارشناسی به مسائل را اولویت دیگر خود خواند و افزود: با تعامل با فرهنگیان و صاحبان خرد و اندیشه تلاش خواهیم کرد تا شاخص های مختلف را در منطقه ارتقاء دهیم و دایره تعامل با ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی و اداری را گسترش دهیم.
در ادامه از تلاش " سیروس شاکرمی " مدیر سابق آموزش و پرورش معمولان تقدیر و " ذبیح الله عصمتی " به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
در مراسم معارفه و تودیع مدیران آموزش و پرورش معمولان پلدختر فرهنگیان منطقه، مدیران ادارات و ارگانهای انقلابی حضور داشتند.
• عصمتی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد. در طول ۲۶سال خدمت در آموزش و پرورش در مسئولیتهای مختلفی همچون تدریس در مراکز آموزشی، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه معمولان خدمت کرده است. وی همچنین در سه دوره متوالی نماینده مردم شهرپلدختر و معمولان در شورای شهر بوده است. وی که از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است سابقه حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل را به عنوان سند افتخار زندگی خود حفظ کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز