خبرگزاری کار ایران

امام جمعه پلدختر:

خبرنگاران آینه شفاف انعکاس واقعیت‌های جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۸۴

مسوولان و مردم باید قدردان خبرنگاران باشند و برای اعتلای جایگاه این قشر فرهیخته جامعه تلاش کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: مسوولان و مردم باید قدردان خبرنگاران باشند و برای اعتلای جایگاه این قشر فرهیخته جامعه تلاش کنند
به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدختر، حجت الاسلام " علی محمد لروند " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با تبریک روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و نامگذاری این روز به نام خبرنگار را گرامیداشت و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.
وی خبرنگار را آگاهی بخش جامعه دانست و افزود: خبرنگاری رسالتی حساس و بسیار سنگین وحرفه‌ای مقدس است وخبرنگاران و اصحاب قلم در طول تاریخ در شرایط بسیار سخت همواره برای خدمات‌رسانی به نظام و مردم جانفشانی کرده‌اند.
وی گفت: خبرنگاران آینه شفاف انعکاس واقعیت‌ها ی جامعه هستند و این قشر تلاشگر و فهیم با چشمان بیناسبب می‌شوند که مسئولان در انجام وظایف دقت کنند و انعکاس به موقع مشکلات موجود در جامعه توسط خبرنگاران، نقش مهمی در اصلاح امور دارد.
حجت الاسلام " لروند " افزود: خبرنگاران در مسیر انجام وظیفه خطیر خود با انواع ناملایمات، مصائب و نامهربانی‌ها مواجه می‌شوند; که لازم است مسئولان امنیت شغلی خبرنگاران را فراهم سازند تا آنها بتوانند با فراغت بال و بدور از هرگونه دغدفهخاطری به فکر انتشار خبر باشند.
وی خبرنگاران را سربازان خط مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: خبرنگاری قوی‌ترین سلاح‌ در جنگ نرم است و خبرنگاران در افشای توطئه‌ها نقش بسزایی دارندو نقش بزرگی در جهانی شدن ملت‌ها ایفا می‌کند.
امام جمعه پلدختر روز خبرنگاررا فرصت تجلیل از صاحبان اندیشه دانست و با تقدیر از خبرنگاران متعهد و فعال این شهرستان گفت: باید از این عزیزان به شکل شایسته تقدیر شود و نبایداین تقدیر محدود به روز خبرنگار شود و همواره باید از خبرنگاران متعهد و فعال قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز