خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی؛

جوانان لرستانی باید به فکر کار آفرینی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۳۲

دستگاه‌های دولتی گنجایش استخدام دولتی را ندارد، جوانان باید به فکر کارآفرینی باشند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه جوانان باید به فکر کار آفرینی باشند، گفت: دستگاه‌های دولتی گنجایش استخدام دولتی را ندارد، جوانان باید به فکر کارآفرینی باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر ایرج عبدی، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی، در مراسم گشایش نمایشگاه هفته ملی مهارت که در جنب فلک الافلاک خرم آباد با حضور معاون سیاسی - امنیتی استانداری لرستان، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: انتظار می‌رود در تمام شهرستان خرم آباد و استان چنین نمایشگاه‌های به صورت مداوم و مستمر برپا شود چون برپایی این نمایشگاه‌ها نشان دهنده این است که نهادهای دولت به فکر مسأله اشتغال مردم و جوانان هستند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نباید به فکر استخدام دولتی باشند، دستگاه‌های دولتی گنجایش نیروهای استخدامی را ندارند.
دکتر عبدی در ادامه بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار وضعیت بحرانی را دارد تلاش من و تمام مسوولان باید بیشتر شود تا معضل بیکاری و اشتغال در سال‌های آتی رو به کاهش را داشته باشد.
وی در ادامه عنوان کرد: رویکرد کشور در حال حاضر به سمت و سوی کارآفرینی است و مردم باید خود به سمت کار روند و با بخش‌های کارآفرین و آموزش مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای حرکت کنند تا بتوانیم این آسیب را از جامعه برداریم.
وی با تأکید براینکه جوانان باید به فکر کار آفرینی باشند، گفت: دستگاه‌های دولتی گنجایش استخدام دولتی را ندارد، جوانان باید به فکر کارآفرینی باشند.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.
وی اظهار کرد: متأسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیار بد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده‌ها علاقه زیادی به شغل‌های دولتی و استخدام در دستگاه‌های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.
گفتنی است نمایشگاه به مدت۷ روز و به تعداد ۲۲ غرفه در زمینه تولیدی و خدماتی و صنعتی برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز