خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر؛

نماز جمعه متعلق به هیچ گروه و یا جناح خاصی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۶۴

نماز جمعه متعلق به هیچ گروه یا جناح و طیف سیاسی خاصی نیست و سیاست‌های کلی آن توسط مقام معظم رهبری تبیین و ترسیم می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: نماز جمعه متعلق به هیچ گروه یا جناح و طیف سیاسی خاصی نیست و سیاست‌های کلی آن توسط مقام معظم رهبری تبیین و ترسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدختر، " قدرت اله ترابی نژاد " در جلسه ستاد نماز جمعه پلدختر افزود: همه ما باید سعی کنیم نهاد امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه را در شهرستان تقویت کنیم.

وی با بیان این که مسوولان، بستر حضور مردم به ویژه جوانان را در نماز جمعه فراهم کنندگفت: نماز جمعه، نماز وحدت و و دلگرمی مردم به نظام و اسلام است و تداوم آن سبب شده تا دشمنان از دسیسه‌چینی مأیوس شوند واز مسئولان انتظار می‌رود با تمام وجود در اختیار نماز جمعه باشند و مشکلات محل برگزاری نماز را حل کنند.

وی با بیان این که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در همه شهرهای کشور، اقامه نماز جمعه صورت می‌گیرد و این همه از نعمات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است افزود: یکی از تدابیری که امام خمینی(ره) اندیشیده‌اند تشکیل و برگزاری نماز جمعه بودو در جمعه روز بصیرت بخشی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، عبادی و معنوی روز اجتماعات حرکت اتحادی و پیوند گرم مردم است.

وی به پروژه مصلای نماز جمعه اشاره کرد و گفت: این پروژه به اعتبارات قابل توجهی نیاز دارد که با پیگیری های صورت گرفته و فعالیت شبانه روزی پیمانکار آن به صورت دوشیفت مشغول کار است.

ترابی نژاد با بیان این که با توجه به شرایط موجود این امکان برای دولت وجود ندارد افزود: خیرین و افراد متمکن در این راستا وارد عمل شوند و با کمک های خود در ساخت و تکمیل مصلای پلدختر مشارکت کنند.

فرماندار پلدختر تسریع در احداثپروژه مصلای پلدختر را ضروری دانست و تصریح کرد: نمازجمعه در پلدختر به دلیل نبود مصلی زیر آفتاب سوزان اقامه می شود و نمازگزاران جمعه در این شهر بامشکلات عدیده ای مواجه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز