خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان

تاسیس چهار مرکز آموزش علمی کاربردی جدید در نقاط مختلف لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۴۹

چهار مرکز آموزش علمی کاربردی جدید در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و شول‌آباد راه‌اندازی شد.

چهار مرکز آموزش علمی کاربردی جدید در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و شول‌آباد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی لرستان، رئیس این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: ایجاد مراکز آموزش علمی کاربردی در جوار صنعت به منظور افزایش مهارت و تربیت نیروی انسانی متخصص، بستر‌سازی زمینه اشتغال، همچنین ارتقاء سطح مهارت شاغلین، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت صنعتی، نظامی و دانشگاهی، گسترش اعتلای دانش و پژوهش، سازمان‌دهی امکانات منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی به شمار می‌رود.

دکتر سعید محمدزاده ادامه داد: در همین راستا، این دانشگاه با بررسی امکانات، پتانسیل و ظرفیت‌های نیروی انتظامی استان، مرکز مهندسی ارتش بروجرد، شهرداری شول‌آباد و شرکت آریا‌گچ پلدختر‌، موافقت خودرا با تاسیس این مراکز اعلام و مجوز لازم را از سازمان مرکزی دانشگاه اخذ نمود و این مراکز برای مهرماه سال جاری در رشته‌های مختلف در مقطع کاردانی و کار‌شناسی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در خصوص رشته‌های تحصیلی ارائه شده در مراکز آموزش علمی کاربردی جدید استان گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی نیروی انتظامی استان در ۳ رشته کاردانی حرفه‌ای حقوق، امور ضابطین قضایی، کاردانی حرفه‌ای حقوق، نگارش حقوقی و کاردانی حرفه‌ای تربیت‌بدنی، مربی‌گری پایه تیراندازی و دو رشته کار‌شناسی مهندسی فناوری اطلاعات و پدافند غیر عامل فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی مهندسی ارتش بروجرد در ۲ رشته کاردانی فنی مکانیک و مکانیک ماشین‌های راه‌سازی و کاردانی فنی عمران، راه‌سازی و یک رشته کار‌شناسی مهندسی فناوری اطلاعات، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری شول آباد در سه رشته کاردانی(کاردانی حرفه‌ای حسابداری، حسابداری مالی کاردانی فنی عمران، امور پیمان‌ها، کاردانی فنی فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی شهر تاسیس شده است.

محمدزاده بیان داشت: مرکز آموزش علمی کاربردی آریا‌گچ پلدختر نیز در ۴ رشته کاردانی فنی معدن، استخراج، کاردانی فنی معدن، اکتشاف، کاردانی فنی معدن، فراوری مواد معدنی و کاردانی فنی برق، برق صنعتی فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: با احتساب ۴ مرکزآموزش علمی کاربردی جدید، تعداد مراکز تحت نظارت این دانشگاه در استان به ۳۲ مرکز افزایش یافت.

وی ابراز امیدواری کرد تا با شناسایی پتانسیل‌های استان، این دانشگاه بتواند براساس رسالت خود، در ایجاد اشتغال و کیفی سازی نظام آموزش دانشگاهی نقش موثری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز