خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

پیشگیری از مصرف مواد مخدر بسیار مهم تر از مبارزه با آن است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۸۸

شورای فرعی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم آباد پیشگیری از مصرف مواد مخدر را بسیار مهم تر از مبارزه با آن می‌داند و معتقد است که پیشگیری بهتر از درمان است.

‌ فرماندار خرم آباد: شورای فرعی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم آباد پیشگیری از مصرف مواد مخدر را بسیار مهم‌تر از مبارزه با آن می‌داند و معتقد است که پیشگیری بهتر از درمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، حبیب الله خجسته‌پور امروز در جلسه شورای فرعی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین اظهار کرد: شورای فرعی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم آباد پیشگیری از مصرف مواد مخدر را بسیار مهم‌تر از مبارزه با آن می‌داند و معتقد است که پیشگیری بهتر از درمان است.

فرماندار خرم آباد گفت: کارگروه غربالگری معتادان و متکدیان خیابانی در شهرستان خرم آباد برای رفع مشکلات اجتماعی ناشی از مواد مخدر راه اندازی می‌شود.

وی افزود: متأسفانه بر اساس آمار و اطلاعات آنچه که امروزه مشهود است پایین آمدن سن اعتیاد و استقبال نوجوانان و جوانان از مواد اعتیاد آور به ویژه مواد مخدر صنعتی است که در جامعه به طرز عجیبی رشد یافته و این مهم یک زنگ خطر برای همه مسئولان و به ویژه خانواده‌ها است.
فرماندار خرم آباد، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی به ویژه در میان نوجوانان و جوانان را از عوامل بسیار مهم در راستای پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها باید با بهره‌گیری از فرهنگ فاخر دینی و ملی خود با فرزندان خود تعامل مناسبی را ایجاد کرده و برنحوه ارتباط آنان با دوستان و همسالان نظارت بیشتری داشته باشند.
خجسته‌پور، عامل بخش اعظم مشکلات اجتماعی اتفاق افتاده در سطح شهرستان را معتادان خیابانی دانست و افزود: وجود این افراد لاابالی و ولگرد در خیابان‌ها و معابر عمومی مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به وجود آورده که بر اساس تصمیم این شورا مصوب شد کارگروهی متشکل از، شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر امور اجتماعی، فرهنگی استانداری لرستان تشکیل و نسبت به جمع آوری و غربالگری افراد ولگرد و متکدیان سطح شهر به صورت ویژه اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز