خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد؛

با اتحاد جهان اسلام، شاهد محو کامل رژیم غاصب اسرائیل از صحنه جهان خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۰۶

اگر همه کشورهای مسلمان به وظیفه خود عمل کنند شاهد محو کامل رژیم غاصب اسرائیل از صحنه جهان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: اگر همه کشورهای مسلمان به وظیفه خود عمل کنند شاهد محو کامل رژیم غاصب اسرائیل از صحنه جهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از خروش مردم روزه دار لرستان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، این حضور گسترده را حامل پیامهای جدی و روشنی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست.

وی با بیان اینکه طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد حملات گسترده و وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه و کشته و مجروح شدن هزاران زن و کودک فلسطینی بودیم، افزود: این جنایت ها موجب خشم ملتهای مسلمان شد به طوریکه امروز همزمان با روز جهانی قدس شاهد اعلام انزجار این ملت ها به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی از این جنایات بودیم.

حجت الاسلام میرعمادی با یادآوری اینکه امروز ملت‌های مسلمان پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را دادند، تصریح کرد: روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که خوشبختانه مردم بصیر ایران اسلامی و ملتهای مسلمان دنیا به این اهمیت واقف بوده و در صحنه پرشورتر از هرسال حاضر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از روز قدس به عنوان یادگار امام راحل و روز یاری مظلوم و قراگیری در مقابل جبهه باطل یاد کرد و بیان داشت: اگر همه کشورهای مسلمان به وظیفه خود عمل کنند شاهد محو کامل رژیم غاصب اسرائیل از صحنه جهان خواهیم بود.

حجت الاسلام میرعمادی روز قدس را یکی از محورهای وحدت مسلمانان در مقابله با استکبار جهانی دانست و افزود: حمایت از ملت مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی، انسانی و اعتقادی است.

وی با انتقاد از سکوت مرگبار سازمان های جهانی حقوق بشر و سران مرتجع عرب در مواجهه با جنایات اسرائیل در غزه ادامه داد: تنها راه حل مقابله با این جنایات و رهایی قدس از چنگال اسرائیل غاصب مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسیر مقاومت باید تا محو و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند، یادآور شد: استمرار حمایت ملتهای مسلمان از مردم مظلوم فلسطین نویدبخش آزادی قدس شریف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز