خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

پیام روز قدس، اتحاد جهان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۹۷

ملت‌های مسلمان امروز به صحنه آمده‌اند تا بگویند اسیر توطئه دشمنان اسلام نمی‌شوند.

استاندار لرستان: روز قدس امسال را وحدت خدشه ناپذیر جهان اسلام عنوان کرد و گفت: ملت‌های مسلمان امروز به صحنه آمده‌اند تا بگویند اسیر توطئه دشمنان اسلام نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از حضور و مشارکت گسترده مردم لرستان در این راهپیمایی اظهار داشت: خروش ملت مسلمان ایران نشان می دهد که مردم مظلوم غزه و فلسطین تنها نیستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بدانند که ملت های مسلمان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند عنوان کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای مختلف دنیا نقش بسزایی در وحدت و همگرایی مسلمانان دارد.

استاندار لرستان یادآور شد: امسال با توجه به حمله وحشیانه‌ای که اسرائیل در سایه حمایتهای آمریکا به غزه داشت حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس مضاعف شده است.

بازوند عنوان کرد: این خروش ملت‌های مسلمان پاسخی قاطع به کسانی است که با چراغ سبز خود زمینه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین را فراهم کردند.

وی توجه جدی مسلمانان به موضوع فلسطین به عنوان محور اتحاد مسلمانان را از دیگر دستاوردهای برگزاری راهپیمایی روز قدس برشمرد و بیان داشت: خوشبختانه با تدبیر ماندگار حضرت امام خمینی(ره) هر ساله همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با راهپیمایی ضمن حمایت قاطع از مسلمانان فلسطین، مخالفت خود رابا صهیونیسم اعلام می کنند.

استاندار لرستان یادآور شد: اعلام روز قدس از تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) بوده و نتایج بسیار موثری را در تقویت و دلگرمی مسلمانان و به ویژه مردم مسلمان فلسطین داشته و موجب همبستگی امت اسلامی شده است.
وی با اشاره به جنایات روزافزون صهیونیست ها در مناطق اشغالی که موجی از نفرت را در بین افکار عمومی جهان به وجود آورده، تصریح کرد: مسائلی از این دست و همچنین تحرکات و فعالیت های تروریستی جریان تکفیری داعش، اهمیت حضور امسال را بیشتر کرده است.
وی افزود: با این حضور حماسی، مردم بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان، استکبار و صهیونیسم جهانی زدند.
وی روز قدس را یادگار ارزشمند امام راحل دانست و تاکید کرد: امام(ره) با دور اندیشی و درایت این روز را برای حمایت همه جانبه مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین در تاریخ بشریت ماندگار کرد.
استاندار لرستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش لبیک مسلمانان درچارچوبی وحدت آفرین برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت مردم است و همین امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
وی با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نوارغزه گفت: حضور حماسی توام با شور و شعور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس پاسخی کوبنده در محکومیت ظلمی است که رژیم سفاک و اشغالگر اسراییل بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز