خبرگزاری کار ایران

مردم با امضاء طوماری از امام جمعه شهر پلدختر حمایت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۱۰

مردم پلدختر باتهیه و تنظیم و امضاء طومار به طول ۱۰ متر از تلاش و زحمات حجت الاسلام «علی محمد لروند» امام جمعه این شهر قدردانی و حمایت کردند.

مردم پلدختر باتهیه و تنظیم و امضاء طومار به طول ۱۰ متر از تلاش و زحمات حجت الاسلام «علی محمد لروند» امام جمعه این شهر قدردانی وحمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدختر، در بخشی از این طومار که خطاب به رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور است آمده است: اینجانبان امضا کنندگان این طومار، روحانیت، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران وبسیجیان، طلا، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان پلدختر(هویزه ثانی) قهرمان معروض می‌داریم که روحانی شجاع و مردمی و سرباز واقعی ولایت، امام جمعه شریف شهرستان پلدختر جت الاسلام و المسلمین علی محمد لروند در مدت حدود سه سال گذشته در ‌‌نهایت اخلاص و حضور در بین عامه مردم در شهر وروستا، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با ایجاد اتحاد در بین طوایف و هیئات عزاداری و گروههای سیاسی موجبات دلگرمی را نسبت به لباس مقدس روحانیت و نهاد با عظمت نماز جمعه فراهم نمودند.

در ادامه این طومار افزوده شده است: به گونه‌ای حضور مردم در نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش جمعه در این شهرستان چندین برابر گردیده و نماز جمعه شهرستان در حال و هوای اوایل انقلاب را بخود گرفته و مردم در همه هفته‌ها داخل خیابان‌های اطراف مسجد مشغول نماز می شوند.

در بخش پایانی این طومار آمده است: این سیل عظیم مردمی وظیفه خود می‌دانند که هم از زحمات ایشان تشکر کنند و هم از اقدامات شایسته حضرتعالی و همکاران محترمتان در معرفی این روحانی مخلص به سنگر امامت جمعه این شهرستان سپاس گذاری و حمایت می‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز