خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار از مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذاری در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۳۶

استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان از موانع ساختار بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذاری در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی مدیران قدرت ریسک ندارند و این موضوع قابل قبول نیست.

استاندار لرستان در جلسه شورای برنامه ریزی استان از موانع ساختار بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذاری در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی مدیران قدرت ریسک ندارند و این موضوع قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که با حضور نمایندگان سلسله و کوهدشت در مجلس در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا نوع ساختمان ها سبب جذب گردشگر می شود که مجتمع تجاری کیو در بحثجذب گردشگر برای استان لرستان بسیار تأثیر گذار است.
وی افزود: پروژه مجتمع تجاری کیو دارای پشت صحنه ای حدود ۷ ماه پیگیری های مستمر است که توضیح و ارائه طرح های آن در زمان محدود نیم ساعته و در قالب یک جلسه به طور کامل امکان پذیر نیست.
استاندار لرستان بیان کرد: از جمله موانعی که برای جذب سرمایه گذاران به استان وجود دارد می توان به وجود طرح های نیمه تمام زیاد در این استان اشاره کرد به طوری که برخی از سرمایه گذاران با مشاهده طرح های نیمه تمام استان از جمله هتل صخره ای خرم آباد نسبت به سرمایه گذاری در این استان پشیمان شده اند.
بازوند تصریح کرد: برای اجرای این پروژه مراحل زیادی طی شده است و برنامه ریزی های بسیاری انجام گرفته است تا از وضعیت رکود و تعطیلی خارج شده و به یک طرح توسعه ای برای استان تبدیل شود.
وی اظهار کرد: برای اجرای پروژه سیتی سنتر کیو که با عنوان مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی کیو نام گذاری شده است اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد ریال نیاز است که این رقم حدودا ۳ برابر بودجه عمرانی تخصیصی یک سال استان لرستان است.
بازوند گفت: موانعی برای اجرای پروژه کیو وجود دارد که مهمترین مانع آن گیرهای اداری مدیران استانی است که عمدتا به دلیل ناتونانی در کار خود در راستای اجرای این پروژه کمک نمی کنند که ما در این زمینه انتظار داریم که هه مسئولان امر تلاش و همکاری خود را به کار بگیرند.
استاندار لرستان بیان کرد: مدیران استان باید برای اجرای پروژه های شهر ریسک پذیر باشند و اجازه از دست رفتن فرصت های استان را ندهند زیرا در سال های اخیر بیش از ۷ هزار میلیارد دلار نفت ایران فروخته شد و از این پول هیچ سهمی به لرستان واگذار نشد.
وی تصریح کرد: در دولت های گذشته مصوبات زیادی انجام گرفته است که با انجام نشدن آن ها مشکلاتی مانند بیکاری کسب رتبه ۲۹ کشوری در سپرده گذاری و توسعه نیافتگی لرستان را به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز