خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

مهم‌ترین چالش ما در نور آباد کمبود فضای آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۲۹

مهم‌ترین چالش ما در این شهر، کمبود فضای آموزشی است و اولویت ما تامین فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان این شهرستان است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: مهم‌ترین چالش ما در این شهر کمبود فضای آموزشی است و اولویت ما تامین فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در شورای برنامه ریزی شهرستان نورآباد که به همت استاندار لرستان با حضور مدیران دستگاههای دولتی برگزار شده بود‍.
وی گفت: آموزش و پرورش از گسترش رشته‌های آموزش عالی و رشد و توسعه شهرستانهای استان استقبال می‌کند.

دکتر گودرز کریمی فر در پاسخ واحد آموزش عالی شهرستان نورآباد برای واگذاری فضای آموزشی گفت: مهم‌ترین چالش ما در این شهر کمبود فضای آموزشی است و اولویت ما تامین فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان این شهرستان است.
وی با اشاره به همت آموزش و پرورش برای تامین عادلانه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی در این شهرستان گفت: با کمک خیرین و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به دنبال محرومیت زدایی در این شهرستان هستیم. مهندس بازوند استاندار لرستان هم در این جلسه با اشاره به وظیفه همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در قبال رشد و توسعه استان گفت: باید همه دستگاه‌ها تلاش کنند در صورت امکان در خدمت رشد و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز