خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان؛

۳۵هزار بازنشسته در استان لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۷۲

سازمان تأمین اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین نهادهای خدماتی و یک سیستم درآمد هزینه است.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۳۵ هزار بازنشسته در استان لرستان وجود داردگفت: بازنشستگان استان ماهانه ۲۷میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی در نشست با کانون‌های بازنشستگان استان لرستان که با حضور سرپرستی بانک رفاه کارگران لرستان و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی لرستان در سالن کنفرانس سازمان تامین اجتماعی برگزارشد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین نهادهای خدماتی و یک سیستم درآمد هزینه است.
وی با بیان اینکه اداره کل تأمین اجتماعی استان لرستان ۱۲۰ میلیارد تومان از کارفرمایان و کارگاه‌ها طلب دارد گفت: راضی به تعطیلی یک کارگاه به صرف وصول درآمد بیمه نیستیم و سعی کردیم این کارگاه‌ها سرپا نگه داشته شوند.
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون ۳۵ هزار بازنشسته وجود دارد که ماهانه ۲۷میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند.
حمزه لویی با بیان اینکه این سازمان، ۴۰ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش حمایت‌های خود قرار داده است گفت: باید با ارتقاء سطح خدمات برای افزایش رضایتمندی افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی تلاش شود.
وی با اشاره به بالا بودن حجم خدمات به بیمه شدگان خاطرنشان کرد: خدماتی از قبیل اجرای الکترونیک در حوزه‌های مختلف، سامانه غیرمتمرکز پرداخت حق بیمه، صدور دفترچه‌های سریع و آنلاین، ارائه سوابق بیمه شدگان به صورت آنلاین و… درسازمان انجام شده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: حفظ آینده صندوق تأمین اجتماعی یک وظیفه ملی است زیرا این صندوق یکی از پایه‌های اصلی نظام است.
حمزه لویی ضمن تقدیر ازفعالیت این کانون‌ها گفت: کانون‌های بازنشستگان مقداری از حجم کاری تامین اجتماعی را کاهش داده‌اند.
دراین حاشیه این نشست مسئولین کانون بازنشستگان درخواست‌هایی برای دریافت خدمات رفاهی و تسهیلات قرض الحسنه برای بازنشستگان عضو این کانون‌ها داشتند.
در پایان این مراسم از ۵ نفر از بازنشستگان برگزیده در مسابقات شطرنج استان تقدیربه عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز