خبرگزاری کار ایران

۲۰ پروژه عمرانی شهرداری خرم‌آباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۰۰

طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استان لرستان و جمعی از مسئولان این استان، بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری خرم‌آباد آغاز شد.

طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استان لرستان و جمعی از مسئولان این استان بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد در مراسم بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی این شهرستان گفت: این پروژه‌ها با همدلی مدیریت شهری و اعضای شورای شهرستان خرم‌آباد امروز به بهره‌برداری رسیده‌اند.

محمد مهرابی به بخشی از این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل بوستان شاهین، احداثمعبر و فضای سبز خیابان شورا، بوستان نگارستان ۱۷، بوستان شهید جهان‌آرا، بوستان نگارستان ۱۰، بوستان گلستان ۶، پیاده‌رو سازی و نور‌پردازی پل شهدا، کف‌سازی ساحل پل شهدا و پل دارایی‌زاده، بهسازی حاشیه دریاچه کیو، ادامه گردشگاه ساحلی و… هستند.

وی عنوان داشت: بهره‌برداری از فاز دوم بلوار چهارباغ ایران‌زمین، بوستان چکاوک، بوستان دکتر حسابی، بوستان سینا، بوستان حکمت، آبشار دانشجو، سنگ‌فرش بلوار ایران‌زمین شرقی و خیابان کشاورز، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی خیابان مطهری و آسفالت معابر منطقه ۳ خرم‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

مهرابی یادآور شد: این ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه فضای سبز در این شهرستان هستیم.

شهردار خرم‌آباد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما ساماندهی مبلمان شهری شهرستان خرم‌آباد است که تا حدودی این مبلمان ساماندهی شده‌اند.

وی از ایجاد تقاطع غیرهمسطح در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: این تقاطع در بلوار بهارستان شهرستان خرم آباد احداثمی‌شود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: در بحثاعتباری این پروژه‌ها هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارند در سطح شهرستان خرم‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال شده و در حال انجام هستند.

وی افزود: یکی از پروژه‌های شهرستان خرم‌آباد ساماندهی پل شکسته تاریخی این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز