خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر در مجلس عنوان کرد:

ضرورت تخصیص وام‌های کم بهره به صیفی‌کاران پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۱۲

متأسفانه به علت ارزانی قیمت خیار و گوجه فرنگی در سال جاری، وضعیت فروش صیفی‌جات در شهرستان پلدختر بسیار اسف بار بوده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلسگفت: متأسفانه به علت ارزانی قیمت خیار و گوجه فرنگی در سال جاری، وضعیت فروش صیفی‌جات در شهرستان پلدختر بسیار اسف بار بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی کائیدی درجمع خبرنگاران، در خصوص مشکلات بخش کشاورزی شهرستان پلدختر در استان لرستانگفت: متأسفانه امسال، شهرستان پلدختر در بخش فروش صیفی‌جات از جمله خیار و گوجه فرنگی با مشکلات عدیده ای مواجه بود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه وضعیت فروش صیفی‌جات در شهرستان پلدختر بسیار اسف بار بوده است، تصریح کرد: متأسفانه کشاورزان صیفی کار پلدختر به علت ارزانی بیش از حد محصولات صیفی چون خیار و گوجه فرنگی در بازار بسیار متضرر شده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم اظهارداشت: متأسفانه به علت ارزانی قیمت خیار و گوجه فرنگی در کشور، فروش صیفی جات بازار مناسب خود را نداشت به طوری که درآمد حاصل از فروش محصولات صیفی چون خیار و گوجه فرنگی به هیچ وجه متناسب با هزینه های تولیدی این کشاورزان نبوده است.

کائیدی افزود: با توجه به اینکه معیشت مردم شهرستان پلدختر از طریق بخش کشاورزی تأمین می شود به همین جهت دولت باید با تخصیص وام های کم بهره مانع تضرر مالی کشاورزان صیفی کار پلدختر شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به علت بارش فراوان باران در سال جاری، کشت محصولاتی چون گندم، جو، غلات در استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر نسبت به سایر استان ها بسیار مطلوب بوده است.

کائیدی با بیان اینکه معضل کم آبی در شهرستان پلدختر بیداد می‌کند، افزود: متأسفانه ساخت سه سد در بالادست شهرستان پلدختر باعثکمبود آب شرب و کشاورزی در این منطقه شده است.

وی بابیان اینکه وضعیت آبی شهرستان پلدختر در مرز بحران است، ادامه داد: بی شک به علت وجود هزار و ۶۰۰ موتور تلمبه در شهرستان پلدختر این شهرستان در آینده ای نزدیک با بحران آب مواجه خواهد شد به همین جهت وزیر نیرو باید هر چه سریعتر رسیدگی به وضعیت کمبود آب شهرستان پلدختر را در دستور کار خود قراردهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به ساخت غیر کارشناسی سد در منطقه الشتر گفت: به طور حتم احداثسد باید بر روی روان آب ها صورت گیرد به همین جهت ساخت سد برروی پساب و فاضلاب شهرستان پلدختر از سوی وزارت نیرو بسیار عملکرد غیر کارشناسانه ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز