خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد؛

لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۰۲

فرماندار خرم آباد گفت: انتخاب لرستان به‌عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران, فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری این استان است.

فرماندار خرم آباد گفت: انتخاب لرستان به‌عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های گردشگری این استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب‎اله خجسته‎پور در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان ادارات عضو ستاد هماهنگی سفر در فرمانداری برگزار شد، در سخنانی به تبیین اهمیت سفر در دین مبین اسلام و تأثیر آن بر احوال و روحیات افراد پرداخت و افزود: با تلاش‎ها و پیگیری‎های مستمر استاندار، استان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم کشور تعیین شده که این اتفاق، فرصتی مناسب را برای معرفی ظرفیت‎ها و پنانسیل‎های گردشگری استان و به ویژه شهرستان خرم‎آباد فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط مناسب و متعادل اقلیم و آب‎و هوای لرستان و وجود تفرجگاه‎ها، آبشارها، رودخانه‎ها، در همه فصول، پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری از تمام نقاط کشور هستیم؛ جهت توسعه و گسترش حوزه گردشگری در شهرستان نیاز به برنامه‎ریزی بیشتری است.

خجسته‎پور ادامه داد: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس بسیاری از مردم سفرهای خود را آغاز کرده‎اند و بر همین اساس از آغاز تعطیلات تابستانی، تمهیدات لازم جهت استقبال و اسکان مهمانان و مسافران تابستانی در شهرستان خرم آباد اندیشیده شده است.

فرماندار خرم‎آباد ایجاد کمپ‎های اسکان مسافران در پارک‎های شریعتی، کیو و نسترن توسط شهرداری و تخصیص شش مدرسه با بیش از ۷۰ کلاس مجهز به امکانات اولیه توسط آموزش و پرورش نواحی ۱و ۲ شهرستان را از جمله اقدامات ستاد هماهنگی سفر شهرستان ذکر کرد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در ادامه صحبت‎های خود لزوم توجه ویژه دستگاه‎های عضو این ستاد به رعایت ایمن‎سازی معابر و اصلاح نقاط حادثه خیز حوزه شهرستان، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در معابر، اصلاح سیستم روشنایی معابر برون شهری و درون شهری، استقرار تیم‎های پلیس راهور در مناطق حادثه‎خیز، استقرار عوامل هلال‎احمر و فوریت‎های پزشکی و ارتقای کمی و کیفی خدمات اورژانس و بیمارستانی در راستای کاهش تلفات تصادفات رانندگی، فعال کردن امداد خودروها، بهبود وضعیت پمپ‎های بنزین و گاز درون و برون شهری را لازم وضروری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عملی کردن مصوبات این جلسه شرایط مناسبی جهت بهره‎گیری و اسکان مسافران مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز