خبرگزاری کار ایران

۳ انتصاب جدید در اداره کل آموزش و پرورش لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۳۹

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور احکامی جدا گانه، سرپرست اداره فرهنگی‌هنری، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کار دانش و کارشناس مسوول دوره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش لرستان را منصوب کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور احکامی جدا گانه، سرپرست اداره فرهنگی‌هنری، رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کار دانش و کار‌شناس مسوول دوره متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش لرستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، گودرز کریمی‌فر طی حکمی نعمت‌الله اسدی را به عنوان رئیس اداره فرهنگی‌هنری آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

اسدی که دانش‌آموخته رشته مدیریت است، در طول ۲۲ سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون مربی پرورشی مدارس‌، مدیریت آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد، سررابط اقامه نماز و فعالیت در اداره هلال احمر شهرستان خرم‌آباد را تجربه کرده است.

پیش از این، پیروز فلاح‌زاده عهده‌دار این مسوولیت بود.

حسین اسماعیلی‌نسب و همچنین حسین اسماعیلی‌نسب نیز به عنوان رئیس اداره فنی حرفه‌ای و کار دانش آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

اسماعیلی‌نسب که دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی است در طول ۳۰ سال خدمت در آموزش و پرورش، سوابقی همچون تدریس در مراکز آموزشی‌، مسوول آموزش و امور اداری و معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان رومشکان و مدیریت هنرستان‌های شهرستان خرم‌آباد را تجربه کرده است‌.

وی جای‌گزین محمدرضا محمدی‌منش شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی حسن نظری را به عنوان کار‌شناس مسوول دوره اول متوسطه منصوب کرد.

نظری تحصیل‌کرده رشته ادبیات فارسی است و در مدت ۲۶ سال خدمت در آموزش و پرورش به عنوان دبیر‌، مسوول آموزش و حسابداری آموزش و پرورش منطقه معمولان و معاون آموزشی مدارس ناحیه دو خرم‌آباد انجام وظیفه کرده است.

وی جای‌گزین محمود حسنوند شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز