خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان؛

۱۲۹ فرصت شغلی در بخش کشاورزی لرستان ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۵۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان: طی سه ماهه نخست امسال ۱۲۹ فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان: طی سه ماهه نخست امسال، ۱۲۹ فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان اظهار داشت: طی امسال و در قالب سند توسعه اشتغال لرستان مقرر شده که سه هزار و ۶۷۸ فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از پرداخت ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرحهای کشاورزی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در قالب برنامه پنجم توسعه در حوزه کشاورزی لرستان عنوان کرد: تا کنون در قالب اجرای این برنامه ۹ هزار و ۱۹۱ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان همچنین به تعهدات این سازمان در زمینه ایجاد اشتغال طی امسال اشاره کرد و بیان داشت: تعهدات این سازمان ایجاد سه هزار و ۶۷۸ فرصت شغلی در قالب اجرای سند توسعه اشتغال استان است.

غضنفری یادآور شد: طی سه ماهه نخست امسال ۱۲۹ فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.

وی همچنین از معرفی ۵۴ میلیارد تومان طرح مصوب به صندوق توسعه ملی خبر داد و تصریح کرد: کارهای نهایی پرداخت هفت میلیارد تومان از این تسهیلات انجام شده و به زودی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ابراز امیدواری کرد که با پرداخت این هفت میلیارد تومان و بهره برداری از طرحهای این حوزه تعداد فرصتهای شغلی ایجاد شده طی سه ماهه امسال به ۳۰۰ فرصت برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز