خبرگزاری کار ایران

لرستان عنوان سوم ستاد امور جوانان کشور راکسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۳۰

با توجه به ارزیابی عملکردی که توسط وزارت ورزش وجوانان کشور انجام شد، استان لرستان عنوان سوم ستاد ساماندهی امور جوانان استانهای کشور راکسب کرد.

با توجه به ارزیابی عملکردی که توسط وزارت ورزش وجوانان کشور انجام شد، استان لرستان عنوان سوم ستاد ساماندهی امور جوانان استانهای کشور راکسب کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قائم مقام و معاونت جوانان این اداره کل ضمن اعلام خبر فوق افزود: در شش ماهه اول سال گذشته موفق به برگزاری تعداد ۹ جلسه در این ارتباط شدیم که ملاک ارزیابی انجام شده برگزاری این جلسات وتصویب مفاد آن بوده است.

حشمت امان الهی تسریع کرد که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار استان و دبیری اداره کل ورزش و جوانان و عضویت ۲۳ دستگاه اجرای متولی امورجوانان و سه دستگاه مهمان و تعدادی از اساتید و جوانان منتخب به پیشنهاد دبیر و تائید ریاست ستاد برگزاری می‌شود و حکم ریاست ستاد، توسط وزیر ورزش و جوانان صادر می‌شود که این اقدام نیز در سال ۹۲ صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت بهترین اهرم جهت رصد و پیگیری موضوعات و مباحثجوانان از جمله اوقات اشتغال ازدواج هویت تشکیل ماهیانه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و تقسیم کار با رویکرد بومی و محلی است.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد که با توجه به نامگذاری شعار سال ۹۳ تحت عنوان فرهنگ و اعتقاد به عزم ملی و مدیریت جهادی، جلسات ستاد به‌صورت منظم و ماهیانه در خصوص فرهنگ سازی مباحثاشتغال و اوقات فراغت صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز