خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت شهید رحیمی، از شهدای هفت تیر در خرم‌آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۱۴

رهبر معظم انقلاب همواره از ایستادگی و بیدارگری شهید رحیمی یاد کرده‌اند و این شهید همواره نامش بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد.

مراسم بزرگداشت شهید سیدفخرالدین رحیمی، از شهدای هفت تیر در مسجد علوی خرم‌آباد برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و شهیدان رحیمی و صادقی که در مسجد علوی و از سوی هیئت رزمندگان اسلام ناحیه سپاه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: انتخاب شایسته‌ای کرده‌اید که این برنامه را در این مسجد برگزار کردید؛ چرا که مسجد علوی پایگاه انقلاب اسلامی و تجمع نیروهای ولایی حزب‌الله برای اعزام به مناطق جنگی بوده است.


حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی با بیان این‌که مسجد علوی محل درخشش نیروهای ولایی همچون شهید فخرالدین رحیمی بوده است، افزود: رهبر معظ

م انقلاب همواره از ایستادگی و بیدارگری شهید رحیمی یاد کرده‌اند و این شهید همواره نامش بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطاب به حزب‌الله با بیان این‌که برخی از مسئولان در راحتی با مردم هستند و برخی در سختی‌ها اضافه کرد: شهید رحیمی قبل از انقلاب سینه خود را در مقابل گلوله‌های شاهنشاهی سپر می‌کرد، منبر می‌رفت و در برابر ظلم ایستادگی می‌کرد.


وی با بیان این‌که شهید رحیمی برای مردم الگو است، ادامه داد: سخنرانی حماسی شهید رحیمی در حضور حضرت امام(ره) فراموش‌شدنی نیست.


حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان این‌که نسل جوان ما باید با قهرمان تاریخ‌ساز لرستان آشنا شوند، افزود: از مجاهدت‌ها و علم و دانش شهید رحیمی این‌ بوده که در کادرسازی و نیروسازی موفقیت چشم‌گیری داشت به‌طوری‌که شاگردان او از چهره‌های ولایی و مصمم انقلاب بودند.


در پایان این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین موحد، از هم‌رزمان شهید رحیمی به بیان خاطر‌اتی درباره آن شهید بزرگوار پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز