خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

لرستان می‎تواند به قطب‎ اقتصاد دنیا تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۲۳

لرستان می‎توانیم با تکیه بر ظرفیت‎های داخلی کشور و توانمندی‎های که داریم به قطب‎ اقتصاد دنیا تبدیل شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: لرستان می‎توانیم با تکیه بر ظرفیت‎های داخلی کشور و توانمندی‎های که داریم به قطب‎ اقتصاد دنیا تبدیل شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، سعید محمدزاده در نشست هم‎اندیشی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در خرم‎آباد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی توانست خدمت بزرگی به جامعه اسلامی و مردم کند که این برای ما افتخاری بزرگ است.

وی عنوان داشت: یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی بررسی شعار سال بوده که در راستای فرمایش‎های مقام معظم رهبری انجام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه زیربنای تحولات اجتماعی فرهنگ است، زیرا رونق مباحثاجتماعی با فرهنگ خوب امکان‎پذیر است، اضافه کرد: برخی از کشورها از نظر اقتصادی قطب دنیا محسوب می‎شوند و از نظر فرهنگ متحول هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه کشوری مانند سوئیس به لحاظ آب و هوایی چهار ماه از سال آب و هوای خوبی دارد، اما قطب لبنیات دنیا است و متنوع‎ترین لبنیات را دارد، گفت: ما نیز می‎توانیم با تکیه بر ظرفیت‎های داخلی کشور و توانمندی‎های که داریم به قطب‎ اقتصاد دنیا تبدیل شویم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای مهم اخلاق‎مداری، مسئولیت‎پذیری، احترام به حقوق شهروندی، عشق به کار، نظم‎پذیری، اراده به انجام کارهای بزرگ و فعالیت‎های گسترده است.

این مسئول با بیان اینکه دکتر روحانی در سفر به استان لرستان بیان داشته که انسان باید برای پیشرفت و توسعه جامعه از خود آغاز کند، متذکر شد: همه ما باید به این صحبت رئیس جمهور توجه کنیم و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، همه تلاش خود را برای ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی به کار گیریم.

محمدزاده بیان داشت: خوشبختانه سفر رئیس جمهور به استان لرستان مایه خیر و برکت بوده و امیدواریم با حضور وی و آشنایی از نزدیک با مشکلات استان لرستان برخی از مسائل و موانع لرستان حل شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش خود را برای عملی شدن شعار سال و تحقق سیاست ‏های مقام معظم رهبری به کار بگیرم، اضافه کرد: ما باید سعی کنیم، فرهنگ را ارتقا و سبک زندگی خود را بر مبنای ایرانی اسلامی به خصوص در بحثتغذیه صحیح گسترش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز