خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

وزیر آموزش و پرورش به الیگودرز سفر می‎کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۹۱

در این سفر وزیر آموزش و پرورش فاز یک بنزین پیرولیز را با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان افتتاح می‏‌کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز سفر می‎کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد تقی توکلی اظهار داشت: دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش فردا به شهرستان الیگودرز سفر می‎کند.

وی عنوان داشت: در این سفر وزیر آموزش و پرورش فاز یک بنزین پیرولیز را با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان افتتاح می‏‌کند.

این مسئول یادآور شد: این پروژه ۸۰ نفر اشتغال‎زایی دارد که با بهره‎برداری از آن مشکل بیکاری تعداد زیادی از جوانان در الیگودرز حل می‎شود.

نماینده الیگودرز ادامه داد: این پروژه سالانه ۳۰۰ هزار تن تولید بنزین پیرولیز دارد که این برای استان لرستان یک ظرفیت محسوب می‏شود.

توکلی اضافه کرد: فاز دوم این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال پیگیری است که در این فاز قرار است، بنزین یورو چهار تولید شود.

وی اظهار داشت: در بدو ورود وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز جمع زیادی از مردم و مسئولان برای استقبال از وی حضور خواهند یافت و پس از آن دکتر فانی به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام می‎کند.

این مسئول متذکر شد: در این سفر دکتر فانی با مردم دیدار عمومی دارد که در این دیدار برخی از مشکلات شهرستان را از زبان مردم می‎شنود.

نماینده الیگودرزبا اشاره به اینکه برخی از مشکلات و مسائل شهرستان الیگودرز برای ارائه به نماینده رئیس جمهور در این شهرستان دسته‎بندی شده است، بیان داشت: در شورای اداری این شهرستان که با حضور دکتر فانی برگزار می‎شود، مدیران اداری این شهرستان به بیان مشکلات و مسائل عمده الیگودرز می‎پردازند.

توکلی خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان الیگودرز موجب حل مشکلات این شهرستان و ایجاد امید در دل الیگودرزی‏ها شود، زیرا مردم به دولتی که با شعار تدبیر و امید بر سر کار امده است، امیدوارتر هستند.

وی گفت: این سفر زودهنگام رئیس جمهور به استان لرستان به خاطر پیگیری‏های استاندار لرستان و جلسه‏های است که وی با وزرا و شخص رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات استان لرستان داشته است، بنابراین این اقدامات موثر استاندار پرتلاش لرستان جای تقدیر و تشکر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز