خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مدیر کل جدید امور بانوان استانداری لرستان:

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده چهارشنبه به لرستان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۶۵

معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده چهارشنبه به لرستان سفر می کند.

مشاور استاندار و مدیر کل جدید امور بانوان استانداری لرستان گفت: معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده چهارشنبه به لرستان سفر می کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، لیلا سلاح ورزی در نشست برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به استان لرستان در حوزه بانوان با اشاره به اینکه سفر معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده فرصت خوبی برای رفع مشکلات حوزه بانوان استان است اظهار داشت: سفر خانم مولاوردی به استان لرستان می تواند منشآ خیر و برکت برای استان لرستان در حوزه بانوان باشد.
وی در ادامه گفت: خانم آرامی مشاور دفتر امور زنان خانواده ریاست جمهوری امروز به استان لرستان سفر می کند.
وی در ادامه همچنین با بیان اینکه خانم مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده چهارشنبه به لرستان سفر می کند افزود: دیدار با استاندار، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بازدید از بیمارستان اعصاب وروان بخش زنان، بازدید از کانون مشاوره پیش از طلاق، تجلیل از ورزشکاران نخبه، بازدید رصدخانه در بام لرستان و… از برنامه معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده در استان لرستان است.
وی در ادامه از برگزاری نشت صمیمی کارشناسان و مشاوران دستگاه‌های اجرایی در بانک ملی لرستان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز