خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دولت تدبیر و امید در لرستان:

کنترل نرخ بیکاری و احیای کارخانه ‏های تعطیل، مطالبه مردم لرستان از رئیس جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۹۳

لرستان نخستین استان از نظر نرخ بالای بیکاری در کشور است، به همین منظور احیای کارخانه‏ های تعطیل مطالبه مردم لرستان از رئیس جمهوری است.

رئیس ستاد دولت تدبیر و امید در لرستان گفت: کنترل نرخ بیکاری واحیای کارخانه ‏های تعطیل، مطالبه مردم لرستان از رئیس جمهوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب‌الله خجسته‌پور در مراسم جشن انتظار امید که به مناسبت سال‌روز حماسه ۲۴ خرداد در حضور جمع کثیری از مردم خرم‌آباد برگزار شد به تشریح جایگاه دولت تدبیر و امید در لرستان پرداخت و اذعان کرد: مردم آگاه‌، بصیر و فهیم لرستان در ۲۴ خرداد ۹۲ اعتمادشان را به دولت تدبیر و امید نشان دادند و دولت نیز با انتصاب مهندس بازوند پاسخ این اعتماد را داد.
وی عنوان داشت: لرستان نخستین استان از نظر نرخ بالای بیکاری در کشور است، به همین منظور احیای کارخانه‏ های تعطیل مطالبه مردم لرستان از رئیس جمهوری است.
این مسئول عنوان کرد: از اینکه دولت روحانی فردی توسعه‏ گرا را به عنوان مدیریت ارشد در لرستان انتخاب کرده است، برای همه مردم در این استان جای امیدواری دارد و امید را در دل مردم زنده کرده است.
فرماندار خرم ‏آباد بیان داشت: استان لرستان در ۲۰ سال گذشته نیازمند نگاه ویژه‏ ای بوده است که متأسفانه تاکنون هیچ دولتی به این موضوع توجه ویژه‎ای نکرده است.
رئیس ستاد دولت تدبیر و امید در لرستان عنوان کرد: دولت نباید در تصمیم‏گیری‏های خود مانند استان‏های برخوردار به لرستان نگاه کند، چراکه لرستان از دردهای زیادی رنج می‎برد که مهم‎ترین آن‎ها وجود یک جوان بیکار در هر خانواده لرستانی است.
خجسته‎پور با اشاره به اینکه دولت به صورت مستقیم در شهرها و استان‏ها سرمایه‎گذاری نمی‏کند و توسعه شهر و استان به بخش خصوصی واگذار می‎شود، ابراز کرد: ورود بخش خصوصی به شهرستان خرم‎آباد و لرستان، نیازمند وجود زیرساخت‏های لازم است که این استان از نظر بسیاری از زیرساخت‏ها، محروم و نیازمند توجه ویژه دولت است.
وی اضافه کرد: اگر دولت تدبیر و امید بخواهد کمک وافری به استان لرستان کند، باید زیرساخت‏ های لازم را مهیا، کارخانه‏ ها و پروژه‏ های تعطیل و نیمه‌فعال را احیا کند.
رئیس ستاد دولت تدبیر و امید در لرستان ادامه داد: اعزام دو معاون رئیس جمهور طی یک هفته به استان لرستان نشانه احاطه کامل رئیس جمهور به مشکلات این استان است.
فرماندار خرم‏ آباد متذکر شد: عملکرد نماینده دولت تدبیر و امید در استان لرستان، زمینه‌ساز سفر رئیس جمهور و وزرای وی به استان در جهت رفع مشکلاتی مانند بیکاری شده است.
این مسئول با اشاره به ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۲ بیان داشت: مردم آگاه، بصیر و فهیم لرستان در این روز با دادن رأی، اعتماد خود را به نظام و این دولت نشان داده ‏اند.
رئیس ستاد دولت تدبیر و امید در لرستان با بیان اینکه فقر و بیکاری دو معضل مهم و تاثیرگذار در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: این مشکلات همواره مورد توجه رئیس جمهور و دولتمردان بوده است که انتظار ما از دولت حل آن‏ها به صورت جدی در استان لرستان است.
خجسته‎پور یادآور شد: سفر رئیس جمهور به استان لرستان نتیجه پیگیری‏ های جدی استاندار این استان و معاونان اوست و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
این مسئول در پایان متذکر شد: امیدواریم سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به استان لرستان مایه خیر و برکت در این استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز