خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ورزش و جوانان لرستان

مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان در مورد اهمیت بهداشت روانی جوانان با استعداد کم توجهی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۲۳

متاسفانه مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان در مورد اهمیت بهداشت روانی وجسمانی جوانان با استعداد کم توجهی می‌کنند.

قائم مقام ورزش و جوانان لرستان گفت: متاسفانه مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان در مورد اهمیت بهداشت روانی وجسمانی جوانان با استعداد کم توجهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حشمت‌اله امان الهی امروز در جلسه‌ای که در مورد رسیدگی و بررسی مشکلات جوانان در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: مقوله جوانان مهمترین بحثدر جامعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که در همین راستا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان کمیته سلامت جوانان در لرستان تشکیل می شود.

وی افزود: متاسفانه مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی استان در مورد اهمیت بهداشت روانی وجسمانی این قشر با استعداد کم توجهی می‌کنند.

امان الهی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید به عنوان حامیان جوانان اقدام کنند و مدافع حقوق این قشر باشند و در راستای حل مشکلات جوانان قدم برداشته و با اداره کل ورزش وجوانان تعامل وهمکاری دو جانبه داشته باشند.

قائم مقام ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: امیدوارم از این به بعد دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان در استان لرستان این اداره کل را در راه رسیدن اهداف عالیه جوانان یاری کنند، زیرا این اداره کل به تنهایی نمی تواند مشکلات جوانان مانند اشتغال، ازدواج، آسیب های اجتماعی و مباحثفرهنگی و هویتی را حل و فصل نماید.

وی اظهار کرد: بیش از بیست دستگاه اجرایی مسئول امور جوانان هستند که تنها تعداد محدودی در این زمینه فعالیت می‌کنند و برخی دستگاه ها هم بصورت جزیره‌ای عمل می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه هریک از حضار در باره موضوعاتی از قبیل عوارض مواد نیرو زا، استفاده از قلیان و سیگار و توجه به بهداشت روانی وجسمانی جوانان نظرات و پبشنهادات خود را ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز