خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فنی وحرفه ای لرستان در دیدار رئیس اداره شعب بانک توسعه و تعاون لرستان

آمادگی ایجاد اشتغال رالرستان داریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۵۷

قباد بیرانوند در نشست با رئیس اداره شعب بانک توسعه و تعاون لرستان گفت: خوشبختانه ریاست سازمان و رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایجاد اشتغال و اشتغالزایی است.

قباد بیرانوند در نشست با رئیس اداره شعب بانکهای توسعه و تعاون لرستان گفت: خوشبختانه ریاست سازمان و رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایجاد اشتغال و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قباد بیرانوند در نشست با رئیس اداره شعب بانکهای توسعه و تعاون استان لرستان گفت: خوشبختانه ریاست سازمان و رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ایجاد اشتغال و اشتغالزایی است، که با توجه به آمار بیکاری در استان اگر دستگاههای استانی و بانکها ما را یاری کنند آمادگی ایجاد اشتغال را داریم.

سرپرست اداره کل در خصوص اعطای تسهیلات به کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای از رئیس شعب بانکهای توسعه و تعاون استان خواست که در این مورد با توجه به نیاز همکاران می طلبد که بانک توسعه و تعاون با ما تعامل و همکاری داشته باشد.

سید محمد سیدرضایی در ادامه مذاکره گفت: با توجه به اینکه بنده چند روزی به استان شما آمده ام تلاش خواهیم کرد در چارچوب قانون و با مدیریت کارشناسانه همکاری های خود را با مجموعه افزایش دهیم، چرا که سیکل همکاری اگر درست و منصفانه باشد همگی با هم رشد خواهیم کرد و میزان رضایتمندی از ما بالا خواهد رفت.

قباد بیرانوند سرپرست اداره کل در ادامه ورود و انتخاب مدیریت جدید را به حوزه مدیریت مخصوصا رئیس اداره شعب تبریک گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز