خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان

حفاظت از محیط زیست لرستان باید در سبد مطالبات اجتماعی مردم قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۱۱

کورانی فر با تاکید بر اینکه اولویت همه مردم باید محیط زیست باشد گفت: حفاظت از محیط زیست باید در سبد مطالبات اجتماعی مردم قرار گیرد

کورانی فر با تاکید بر اینکه اولویت همه مردم باید محیط زیست باشد گفت: حفاظت از محیط زیست باید در سبد مطالبات اجتماعی مردم قرار گیرد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈعلی کورانی فرˈ در اولین جشنواره تجلیل از برگزیدگان و فعالان زیست محیطی استان لرستان، افزود: نگاه افراد جامعه به محیط زیست باید منطقه ای باشد چراکه افراد هر محیط متعلق به محیط زیست آ خطه و بخشی از طبیعت آن منطقه به شمار می روند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان اقدامی در راستای دستیابی به خوشبختی اجتماعی، باید در سبد مطالبات اجتماعی مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست امروز به یک مقوله مهم در دنیا تبدیل شده، اظهار داشت: افراد در هر محیطی که هستند باید نسبت به حفاظت و پاسداری از طبیعت احساس مسوولیت کرده و در جهت ترویج فرهنگ حراست از عرصه های طبیعی تلاش کنند.

کورانی فر با بیان اینکه در آموزه های دین اسلام بر حفظ و صیانت از محیط زیست تاکید فراوانی شده، تصریح کرد: رفتار افراد هر منطقه با طبیعت در واقع معرف فرهنگ، تفکر و رفتار آن جامعه و آشکار کننده نوع نگاه و فرهنگ افراد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه رفتار نادرست با طبیعت، جامعه انسانی را متضرر می کند، گفت: سعادت جامعه مقدم بر سعادت فرد است و در نوع استفاده از طبیعت باید مصلحت دیگران را نیز در نظر بگیریم.

وی افزود: یکی از اقدامات موثر در زمینه استفاده بهینه و صحیح از نعمت های طبیعی و حفاظت از آنها، ارائه آموزش های لازم در جهت فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست و عرصه های طبیعی است.

کورانی فر با اشاره به بروز مشکل کم آبی در برخی شهرهای کشور و استان، اظهار کرد: برداشت بی رویه از منابع آبی، محیط زیست کشور و استان را دچار مخاطره کرده و این مشکل، زنگ خطری بزرگ برای جامعه بشری محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر نقش ارزنده تشکل های مردم نهاد در راستای حفاظت از محیط زیست، گفت: این تشکل ها باید انسجام و وحدت لازم برای دستیابی به اهداف و برنامه های خود در زمینه حفاظت و صیانت از محیط زیست را داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان نیز دراین جشنواره گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند، نقش این قشر فرهیخته و توانمند در زمینه حفظ و نگهداری از محیط زیست بسیار مهم و اساسی است.

ˈلیلا سلاحورزیˈ با تاکید بر توانمندی بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اظهار داشت: در صورت ارائه آموزش های لازم و آشنا کردن بانوان با مباحثزیست محیطی و لزوم حفاظ از این عرصه های طبیعی، بانوان می توانند نقش موثر و قابل توجهی را دراین زمینه ایفا کنند.
دراین مراسم از فعالان عرصه حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی استان لرستان، تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز