خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد خبرداد:

کوه پیمایی خانوادگی در بام شهر خرم آباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۸۷

به مناسبت سالروز سوم خرداد، همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور بیش از ۹۰ هزار نفر از مردم خرم‌آباد برگزار شد.

شهردار خرم آباد خبرداد: به مناسبت سالروز سوم خرداد، همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور بیش از ۹۰ هزار نفر از مردم خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، به‌مناسبت سالروز سوم خرداد، همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم خرم آباد صبح امروز از مسیر هلال احمر تا بام لرستان برگزار شد.

در این همایش که بسیاری از مدیران کل استانی، اعضایی شورای شهر خرم آباد وشهرداران مناطق خرم آباد حضور داشتند.

این همایش با استقبال پرشور مردم خرم آباد همراه بود به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

محمد مهرابی شهردار خرم آباد در حاشیه این همایش اظهار کرد: روز سوم خرداد و عملیات بیت المقدس روز استقامت و پایداری است و در این روز رزمندگان استان لرستان نقش مهمی ایفا کردند.

وی افزود: در عملیات های بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر عزیز منجر شد از استان لرستن ۴ گردان حضور داشت که مقاومت ها و رشادت های آن ها دشمن بعثی را به تسلیم واداشت.

شهردار خرم آباد بیان کرد: ورزش و به ویژه پیاده روی نقش مهمی در سلامتی و نشاط مردم دارد و به همین خاطر و به مناسبت این ایام این همایش تدارک دیده شد.

برگزاری برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی واهدای جوایز بخشی دیگر از برنامه ها ی جانبی این همایش بزرگ پیاده روی در خرم آباد بود.

در برگزاری این همایش سعید سروش روابط عمومی شهرداری خرم آباد، سید حامد رجایی روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان زحمات زیادی را متحمل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز