خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

خدمت در بازسازی ستادعتبات عالیات و حوزه عترت با ارزش ترین مدال افتخار آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۱۶

خدمت به توسعه اماکن زیارتی و حرم مقدسه ائمه معصومین بزرگترین سرمایه معنوی مسلمانان است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: خدمت به توسعه اماکن زیارتی و حرم مقدسه ائمه معصومین بزرگترین سرمایه معنوی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: خدمت به توسعه اماکن زیارتی و حرم مقدسه ائمه معصومین بزرگ‌ترین سرمایه معنوی مسلمانان است و آموزش و پرورش هم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا در این مسیر خداپسندانه گام بردارد.

گودرز کریمی فر افزود: آبادانی و توسعه این مشاهد شریفه و مقدسه، مایه افتخار مسلمانان است و قطعاً خدمت در این راستا رضایت الهی و خشنودی امام عصر(عج) را به دنبال خواهد داشت.

کریمی فر کار در مسیر خدمت به اهل بیت علیهم السلام و بازسازی حرم متبرک معصومین را توفیقی الهی خواند و گفت: فرهنگ تعظیم شعائر الهی بحمدلله در جامعه ما نهادینه شده و عشق و محبت به حضرات معصومین با تمام وجود شیعیان عجین شده است.

وی بازسازی حرم‌های عتبات عالیات را نشانه ارادت ایرانیان به اهل بیت دانست و گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه عترت بستر سازی مناسب برای توسعه و تعمیق باورهای اعتقادی دانش آموزان است که کمک به بازسازی ستاد عتبات عالیات می‌تواند عمق این ارادت و محبت را بیشتر کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان هم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بازسازی و تجهیز اماکن زیارتی عتبات عالیات گفت: کارهایی خوبی در این خصوص صورت گرفته و برنامه‌های متعددی هم در دست اجراست.

اصغر حقی‌پور افزود: ستاد عتبات عالیات مجموعه‌ای است که افتخار انتساب به مقام ولایت را دارد و برنامه‌های خود را با محوریت توسعه و تجهیز اماکن زیارتی عتبات عالیات تنظیم کرده است.

حقی‌پور با اشاره به تشکیل ستاد حامیان نور در آموزشگاههای استان گفت: این برنامه به ابتکار آموزش و پرورش لرستان صورت گرفته و با استقبال ستاد مرکزی قابل تعمیم به استان‌های دیگر هم هست.

وی خاطر نشان کرد: کارهایی که تا الان انجام شده است و انشاء الله روز به روز بیشتر هم می‌شود، از عنایات بزرگ خداوند متعال است، و کسانی که در این راه از وقت و مال خودشان دریغ نمی‌کنند و در این مسیر مصرف می‌کنند، بدانند که توفیق خیلی بزرگی نصیب آن‌ها شده است که باید قدردان آن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز