خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای شهری لرستان:

۳۴۰ هزار اشتراک آب شهری در لرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۵۳

شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان ۳۴۰ هزار اشتراک آب شهری و ۱۸۰ هزار اشتراک فاضلاب شهری دارد، سالانه برای تامین مصارف مشترکین خود، پنج میلیون متر مکعب آب تولید می‌کند.

مدیر عامل شرکت آبفای شهری لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان ۳۴۰ هزار اشتراک آب شهری و ۱۸۰ هزار اشتراک فاضلاب شهری دارد، سالانه برای تامین مصارف مشترکین خود، پنج میلیون متر مکعب آب تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهدی اکبریان روز سه شنبه در همایش معاونان بهره برداری شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور که امروز در خرم آباد آغاز شد، اظهارداشت: این همایش با هدف ارایه و انتقال راهکارهای لازم و تبادل نظر در خصوص خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مشترکان در حوزه خدمات این شرکت برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت آبفای شهری لرستان گفت: یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش خدمات آبفا شهری قرار دارند.
اکبریان گفت: دستیابی به نقش و اهمیت بهره برداری در بهبود فرآیند‌ها، ایجاد نظم و انظباط کاری، افزایش عمر تاسیسات، جلوگیری و کاهش نیاز به سرمایه گذاری‌های جدید و استاندارد سازی هزینه‌های بهره برداری از اهداف مهم این همایش است.
وی با اشاره به اینکه‌ای ۳۰ مقاله به این همایش ارائه شده است گفت: امروز هشت مقاله بر‌تر ارسالی در جمع شرکت کنندگان مطرح خواهد شد.
به گفته وی نظارت بر عملکرد تلمبه خانه‌ها، مخازن و همچنین بررسی اتفاقات این حوزه از جمله محورهای موردبحثدراین همایش دو روزه است.
مدیر عامل شرکت آبفای شهری لرستان درادامه خاطر نشان کرد: یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش خدمات آبفا شهری قرار دارند.
وی درادامه اضافه کرد: ۳۴۰ هزار اشتراک آب شهری و ۱۸۰ هزار اشتراک فاضلاب شهری در لرستان از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز