خبرگزاری کار ایران

جشنواره حجاب و عفاف در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نفرات برتر خود را شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۶۳۳

جشنواره فرهنگی‏‏، ‏هنری حجاب و عفاف(راه بهشت) در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نفرات بر تر خود را معرفی و به کار خود پایان داد.

جشنواره فرهنگی‏‏، ‏هنری حجاب و عفاف(راه بهشت) در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نفرات بر‌تر خود را معرفی و به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نادر طرهانی‌نژاد معاون دانشجویی ‏، فرهنگی دانشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی علمی پرسنل، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان با مسائل حجاب و عفاف و فرهنگ پوشش اسلامی دانست و گفت: بیش از یکصد اثر با موضوعات فرهنگی ‏اجتماعی ‏هنری و فضای مجازی به جشنواره واصل گردید که پس از داوری آن‌ها اثرات بر‌تر مشخص و نفرات بر‌تر معرفی شدند.
در این جشنواره رشنو مدیر عامل بیمارستان شهدای عشایر به عنوان رئیس هیات اجرایی جشنواره گزارش کاملی از نحوه طراحی‏، اطلاع رسانی و داوری جشنواره را بیان کرد.
وی گفت: عملا از ۲۰ اسفندماه سال گذشته کار طراحی بنر‌ها و تبلیغات جشنواره راه بهشت شروع شد و پس از ۲ ماه بیش از ۱۰۰ اثر به جشنواره واصل گردید و پس از داوری اثرات رسیده توسط معاونت محترم دانشجویی، فرهنگی دانشگاه ۲۴ اثر به عنوان اثر بر‌تر انتخاب که ۳ اثر در بخش کودکان و ۲۱ اثر ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان به عنوان اثرات بر‌تر معرفی شدند که در پایان مراسم تندیس جشنواره تقدیم ایشان خواهد شد.
در پایان حضرت حجت الاسلام می‌ری کار‌شناس مسائل فرهنگی به عنوان سخنران با اشاره به فضائل حضرت مولی امیرالمومنین علی(ع) و تبریک روز پدر گفت: ما نمی‌توانیم قضاوت درستی از روی رفتارهای انسان‌ها بدست آوریم قبل از اینکه تحلیل درستی از رفتار‌هایشان داشته باشیم و راجع به بحثحجاب و عفاف نیز تعاریف متفاوتی توسط انسان‌ها ارائه می‌شود و مدیران فرهنگی بایستی درست عمل کنند تا در بحثاخلاق اشتباهی رخ ندهد و فهم درستی نسبت به مسائل داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز