خبرگزاری کار ایران

سکان هدایت آموزش و پرورش شهرستان پلدختر به علیرضا افتخاری واگذار گردید

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۶۲۲

معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر با حضور امام جمعه، فرماندار پلدختر، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و جمعی از فرهنگیان در محل سالن اجتماعات ارشاد برگزار شد.

معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش پلدختر با حضور امام جمعه، فرماندار پلدختر، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و جمعی از فرهنگیان در محل سالن اجتماعات ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با حکم گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان علیرضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان پلدختر جانشین بهمن دیناروند گردید. افتخاری کار‌شناس ارشد جامعه‌شناسی است و ۲۸ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد.

در کارنامه وی سوابقی چون بخشدار مرکزی پلدختر، معاونت آموزشگاه و تدریس در مراکز آموزشی وجود دارد. افتخاری همچنین از رزمندگان و جانبازان ۸سال دفاع مقدس می‌باشد.

قدرت اله ترابی‌نژاد فرماندار شهرستان پلدختر دراین مراسم گفت: فرهنگ پایه واساس توسعه جوامع بشری است اگر بخواهیم تغییر و تحولی در سطح جامعه ایجاد کنیم با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد این کار می‌سر می‌شود که نقش کلیدی و محوری آموزش و پرورش در این مورد هم غیر قابل انکار است.

ترابی‌نژاد خاطر نشان کرد: اگر قرار است توسعه در جامعه ایجاد شود باید به فرهنگ و بستر توسعه به عنوان اساس و شالوده کار توجه شود.

وی با رضایت از عملکرد آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش باید به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی باشد.
ترابی‌نژاد تصریح کرد: تغییر در ساختار مدیریتی ادارات امری طبیعی است و باید با دیدی جامع نگر از این تغییرو تحولات برای رشد و پیشرفت جامعه استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم در سخنان خود پس از بیان روایاتی درشان والای مولی الموحدین علی(ع) گفت: در نظام ارزشی ما که از مسئولیت به عنوان امانتی الهی یاد می‌شود و خدمت به نظام، انقلاب و رهبری در راس امور قرار دارد لفظ تودیع مناسبت ندارد.

چرا که جایگاه خدمت است که تغییر می‌کند و خللی در اصل روحیه خدمتگزاری ایجاد نمی‌شود.

محسن یوسفوند خاطر نشان کرد: باید نگاه مدیران به حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش جامع و کلی باشد و از توجه سطحی و تک بعدی به یک حوزه بدون در نظر گرفتن سایر بخش‌ها اجتناب شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاه بزرگی است و باید اینجایگاه رفیع توسط اشخاص حفظ شود و ارتقاءیابد.

یوسفوند اضافه کرد: با برنامه محوری باید از ظرفیت نخبگان، چهره‌های علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و افراد صاحب فکر و ایده به بهترین صورت ممکن استفاده شود.

بهمن دیناروند مدیر سابق آموزش وپروش شهرستان پلدخترهم در این جلسه گفت: از همفکری، همکاری و تلاش صادقانه فرهنگیان شهرستان تقدیر می‌کنم و معتقدم اگر توفیقی حاصل شده است مرهون خرد جمعی مجموعه همکاران بوده است.

وی تاکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفتم تا در مدت تصدی این مسئولیت زمینه رشد و بالندگی آموزش و پرورش را فراهم کنم.

علیرضا افتخاری سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان پلدختر هم در سخنانی مبنای کار خود را سند چشم انداز و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند و گفت: مسیر حرکت در قالب سیاست‌های چهارگانه مقام عالی وزارت تدوین شده است و باید در این راستا با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداشت.

افتخاری خاطر نشا ن کرد: هنجار‌ها و معیارهای اجتماعی توسط آموزش و پرورش انتقال داده می‌شود و در عصری که دنیا را به عنوان دهکده واحد جهانی قلمداد می‌کنند باید عالمانه و هوشمندانه از اهرم تبلیغات استفاده کنیم تا تصویر درستی از جایگاه آموزش و پرورش نشان دهیم.

وی تصریح کرد: باید راه و رسم درست تفکرو زندگی را به دانش آموزان آموخت تا امید و نشاط در بین نسل نوجوان و جوان شکل بگیرد. افتخاری ادامه داد: با اعتقاد به مشی اعتدال مسئولیت را به عنوان فرصتی برای خدمتگزاری به مردم می‌دانیم و تلاش می‌کنیم از این فرصت برای ارتقاء و رشد شاخص‌های آموزشی و پرورشی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه است و همه باید کمک کنند تا آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز