خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد در قالب سه فاز اجرا و عملیاتی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۴۱

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به عنوان یکی از طرح های موثر در توسعه و عمران شهری و زیباسازی شهر، پیگیری و اجرا می شود.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به عنوان یکی از طرح‌های موثر در توسعه و عمران شهری و زیباسازی شهر، پیگیری و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈمجید کیانپورˈ در جلسه ساماندهی رودخانه شهری خرم آباد، افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری و توجه به موضوع زیباسازی و مبلمان شهری، طرح ساماندهی این رودخانه در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس، طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد در قالب سه فاز در طول مسیر داخل شهر، اجرا و عملیاتی خواهد شد.

کیانپور گفت: فاز اول این طرح از محل دریاچه زیباکنار تا پل حاجی، فاز دوم از پل حاجی تا پل شکسته و فاز سوم نیز از کوی جهاد گران تا دریاچه زیباکنار اجرا خواهد شد.

به گفته وی، اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به عنوان یک اقدام مهم و ماندگار در مسیر رشد و توسعه شهر خرم آباد ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان نیز دراین جلسه گفت: اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ˈعلی امید سیفیˈ افزود: شرکت آب منطقه‌ای استان با توجه به اهمیت این طرح، آماده هرگونه همکاری و همراهی با شهرداری خرم آباد در راستای اجرا و دستیابی به اهداف پیش بینی شده طرح شامل زیباسازی، بهسازی و عمران شهری است.

رودخانه خرم آباد(خرم رود) با عبور از داخل شهر خرم آباد، این شهر را به دو بخش تقسیم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز