خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

درمانگاه تخصصی اطفال در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۷۹

در ششمین روز از اجرای طرح تحول نظام سلامت درمانگاه تخصصی اطفال و نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه و معاونین ایشان افتتاح شد.

در ششمین روز از اجرای طرح تحول نظام سلامت، درمانگاه تخصصی اطفال و نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه و معاونین وی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان با بهره گیری از متخصصین ۱۱ رشته از جمله قلب اطفال، خون و انکولوژی اطفال، نوزادان و عفونی، کار پر اهمیتی است که در یک هفته و با تغییر فضای فیزیکی بیمارستان جدیدالاحداثشهید رحیمی ایجاد شده است.


وی ادامه داد: با راه اندازی این درمانگاه، خدمات تخصصی و فوق تخصصی اطفال و نوزادان با کیفیتی مطلوب و در فضایی استاندارد ارائه می‌شود.


دکتر ساکی گفت: در طراحی جدید درمانگاه اطفال و نوزادان امکانات مناسبی تهیه شده و متخصصین می‌توانند همزمان در ۱۱ کلینیک مجزا اقدامات به معاینه و درمان بیماران اطفال و نوزادان نمایند؛ این درمانگاه همه روزه در شیفت صبح دائر است و با راه اندازی آن تحول مهمی در ارائه خدمات درمانی برای بیماران و خدمات آموزشی برای دانشجویان فراهم شده است.


گفتنی است پیش از این خدمات درمانی اطفال و نوزادان بواسطه کمبود شدید فضای فیزیکی در درمانگاهی غیر استاندارد ارائه می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز