خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان خبرداد؛

بدهی ۱۲۰ میلیاردی واحدهای اقتصادی به تامین اجتماعی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۱۳

بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور این سازمان پنج هزار و ۳۰۰ نفر هستند که با توجه به نسبت جمعیت استان، لرستان در این خصوص در رده های نخست کشور قرار دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: ۳۴ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش این نهاد هستند این در حالی است که تامین اجتماعی لرستان هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از واحدهای اقتصادی طلب دارد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی امروز پنجشنبه در چهارمین همایش تکریم از کارفرمایان کارآفرین استان افزود: بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور این سازمان پنج هزار و ۳۰۰ نفر هستند که با توجه به نسبت جمعیت استان، لرستان در این خصوص در رده های نخست کشور قرار دارد.


مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان گفت: سه هزار و ۷۰ میلیارد ریال سال گذشته در قالب مستمری و تعهدات کوتاه مدت به بازنشستگان و بیمه شدگان این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ شعبه تامین اجتماعی در استان گفت: ۲۰۳ هزار نفر سرپرست و در مجموع ۶۹۰ هزار نفر از مردم استان معادل حدود ۴۰ درصد جمعیت لرستان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.

حمزه لویی با بیان اینکه هم اکنون ۳۴ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: این در حالی است که تامین اجتماعی لرستان هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از واحدهای اقتصادی طلب دارد.

در این همایش از کارفرمایان گهر آبادان دورود، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند خرم آباد و شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت به عنوان کارفرمایان کارآفرینان نمونه تجلیل شد.

همچنین دراین همایش کارخانه کاشی جم بروجرد به نمایندگی از لرستان به همایش ملی کارفرمایان کارآفرین راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز