خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خبرداد:

بزرگترین مجتمع امدادی خاورمیانه دربام لرستان کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۱۱

بزرگترین مجتمع امدادی خاورمیانه با مساحت ۱۰۳ هزار و۷۵۰ مترمربع دربام لرستان کلنگ زنی می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: بزرگ‌ترین مجتمع امدادی خاورمیانه با مساحت ۱۰۳ هزار و۷۵۰ مترمربع دربام لرستان کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین رضا مرادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مجتمع با اعتبار اولیه ۳۲ میلیاردریال است اظهارداشت: ۹۴ درصد از این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مساحت این مجتمع ۱۰۳ هزار و۷۵۰ مترمربع است افزود: این زمین با رایزنیهای صورت گرفته از سوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و با همکاری استانداری لرستان اختصاص یافته است.

وی درادامه خاطر نشان کرد: این مجتمع شامل امدادهوایی، آشیانه بالگرد، انبارهای امدادی، مدرسه می‌دانی، واحد امداد ونجات، واحد آنست(سگ‌های زند‌ه‌یاب) است.

مرادی گفت: در صورت ساخت این مجتمع به عنوان مجتمع نمونه درخاورمیانه محسوب می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی استاندار و معاونت عمرانی استانداری لرستان در زمینهٔ تخصیص اعتبارات در ساخت این مجتمع گفت: اسناد مناقصه این مجتمع توزیع شده است و بزودی پیمانکار این مجتمع مشخص می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان درادامه با بیان اینکه درحال حاضر بالگرد در فرودگاه خرم آباد مستقر است افزود: برای اولین بار در چادری به نام چادر پارال به مساحت ۲۴۰ متر درارتفاع ۷ متر مستقراست.

وی با اشاره به اینکه بالگرد تاکنون باعثنجات ده‌ها مادر باردار و افراد صدمه دیده در حوداثکوهستانی و جاده‌ای است، گفت: با توجه به کوهستانی بودن وجود بالگرد یکی از ضروریات استان لرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز