خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان:

۲۳ طرح دانش بنیان اشتغالزایی در لرستان به به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۷۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی سال ۹۲ برای اولین بار ۲۳ طرح دانش بنیان به تصویب رسید.

دیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی سال ۹۲ برای اولین بار ۲۳ طرح دانش بنیان به تصویب رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویسکرمی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده این کارگروه طی سال گذشته اظهار داشت: در مجموع طی سال گذشته ۱۸ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در لرستان برگزار شده که حاصل آن‌ها ۸۸ طرح مصوب بوده که درصورت بهره برداری از آن‌ها دو هزار فرصت شغلی جدید در لرستان ایجاد خواهد شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از ایجاد دو هزار فرصت شغلی جدید در این استان خبر داد.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی بوده‌اند ادامه داد: در مجموع تسهیلات ریالی مصوب برای این تعداد طرح پنج هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به تصویب تسهیلات ارزی برای این تعداد طرح اشتغالزا بیان داشت: در مجموع برای این تعداد طرح ۴۰۸ میلیون دلار و ۱۰۴ میلیون یورو به تصویب رسیده است.

ویسکرمی تصریح کرد: در صورت پرداخت این تسهیلات ارزی و ریالی زمینه ایجاد دو هزار و ۸۴۳ فرصت شغلی در لرستان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد جلسات برگزار شده اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی سال گذشته ۳۸.۵ درصد رشد داشته است ادامه داد: همچنین میزان پرداخت تسهیلات ریالی مصوب ۳۰ درصد و ارزی نیز ۵۸۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی سال ۹۲ برای اولین بار ۲۳ طرح دانش بنیان به تصویب رسید افزود: تعداد جلسات برگزار شده کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی شش ماه دوم سال ۹۲ نسبت به شش ماه اول ۷۲ درصد رشد داشته است.

ویسکرمی همچنین با بیان اینکه تعداد طرحهای مصوب در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در شش ماه دوم سال ۹۲ نسبت به شش ماه اول ۵۴ درصد رشد داشته است گفت: همچنین تسهیلات ریالی و ارزی در این مدت ۹۱ و ۹۷ درصد رشد داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز