خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آبادخبرداد:

مشکلات خرم آباد با وصول مطالبات شهرداری حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۱۲

مهرابی یاد‌آور شد: شهرداری خرم‌آباد مطالبات زیادی از دستگاه‌های اجرایی دارد که با وصول آنها بخش عمده‌ای از مشکلات این شهر حل می‌شود.

مهرابی شهردار خرم آباد یاد‌آور شد: شهرداری خرم‌آباد مطالبات زیادی از دستگاه‌های اجرایی دارد که با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات این شهر حل می‌شود.

به گزارش " ایلنا " از خرم‌آباد، محمد مهرابی با تاکید بر توجه ویژه دولت به وضعیت حمل و نقل عمومی شهرداریهای لرستان گفت: در این راستا دولت از محل پرداخت یارانه ها اعتباراتی برای شهرداریهای لرستان اختصاص دهد.

مهرابی با تقدیر از عملکرد استاندار لرستان در حوزه عمران شهری تصریح کرد: امروز به واسطه حضور هوشنگ بازوند به عنوان فردی علاقمند و پیگیر عمران و آبادانی استان در راس مدیریت ارشد استان امیدواریم که در حوزه عمرانی استان و همچنین عمران شهری شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نماد خدمات رسانی و نگرش عمومی نسبت به عمران شهری معطوف یه سمت شهرداریها است، گفت: در این راستا دولت نیز باید نسبت به حمایت مالی از این نهاد اقدامات لازم را انجام دهد چرا که شهرداریهای استان امروز با مشکلات مالی فراوانی روبرو هستند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه شهر خرم‌آباد یک شهر حادثه‌خیز است، لذا ساخت آتش‌نشانی و تجهیز آن‌ها به ماشین‌آلات مورد نیاز در این شهر ضروری است.

وی افزود: متاسفانه در این شهر وضعیت آسفالت بسیار نامناسب است، به همین منظور مناسب‌سازی آسفالت خیابان‌های این شهر همت بلند و اعتبار لازم را می‌طلبد.

این مسئول یاد‌آور شد: برای آسفالت معابر شهر خرم‌آباد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مهرابی یاد‌آور شد: شهرداری خرم‌آباد مطالبات زیادی از دستگاه‌های اجرایی دارد که با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات این شهر حل می‌شود.

شهردار خرم‌آباد گفت: استان لرستان همواره یک استان غریب بوده که با حضور استاندار جدید به عنوان یک فرد اجرایی و عمرانی رو به توسعه است.

این مسئول یاد‌آور شد: خوشبختانه مردم لرستان به مدیریت ارشد این استان امیدوارتر شده‌اند، زیرا وی یک مدیر استثنائی است.

وی افزود: استان لرستان به ویژه مرکز آن با مشکلات زیادی در زمینه حمل و نقل روبه‌رو است که امیدواریم در وزارت کشور به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نماد خدمت‌رسانی دولت در شهرها شهرداری‌ها هستند، لذا دولت باید توجه بیشتری در زمینه تخصیص اعتبار به این سازمان‌ها داشته باشد.

مهرابی اذعان کرد: شهرداری خرم‌آباد به دنبال شروع پروژه‌های عمرانی در سطح این شهر است که امیدواریم با انجام آن پروژه‌ها بخشی از مشکلات مردم حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز