خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

اشتغال جوانان در دستور کار مجمع نمایندگان / نرخ واقعی بیکاری در لرستان ۵۰ درصد است!!

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۰۸

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:: بحثاشتغال جوانان از موضوعات مهمی است که مجمع نمایندگان به جد در دستور کار قرار داده اند. / نرخ واقعی بیکاری در لرستان ۵۰ درصد است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بحثاشتغال جوانان از موضوعات مهمی است که مجمع نمایندگان بصورت جدی در دستور کار قرار داده اند.

وی تصریح کرد: نرخ واقعی بیکاری در لرستان ۵۰ درصد است.
به گزارش " ایلنا " از خرم آباد، " الهیار ملکشاهی " در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در ارتباط با ورزش لرستان گفت: جوانان لرستانی در ورزش دارای استعداد بسیار شگرفی هستند وپتانسیل ورزش لرستان بسیار بالا است.
وی در جواب سئوال خبرنگار ی گفت: بیکاری ورزشکاران لرستانی یکی از مغضل های جدی ورزش استان است وبرای رفع آن مذاکرات خوبی با وزیر ورزش داشته ایم.
وی ادامه داد: تکمیل پروژهای نیمه کاره ورزش لرستان در دستور کار قرار گرفته و وزیر ورزش نیز در این ارتباط قول مساعد برای رفع آن داده است.

وی عملکرد وزیر ورزش در توجه به استانهای محروم ولی مستعدد را بسیار خوب توصیف کرد وگفت: دکتر گودرزی نگاه ویژه ای به مناطق محروم وبااستعدادداردوبرای موفقیت ورزش کشور وبه خصوص جوانان قهرمان تلاش مضاعفی دارد ومجمع نمایندگان لرستان از برنامه های وی در مجلس دفاع می کند.
نماینده کوهدشت در ادامه اظهاراتش گفت: مطالعات سد معشوره در شهرستان کوهدشت ۲۰ سال گذشته انجام شده و از سه سال قبل کار اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پرونده اجرای این سد به شورای عالی داده شده بود در این خصوص مکاتباتی با رئیس جمهور، وزیر نیرو و… انجام شده و در زمینه روند اجرای آن پیگیری زیادی صورت گرفته است.

ملکشاهی اظهار کرد: مردم کوهدشت نسبت به روند اجرایی این سد حساسیت دارند که این نگرانی به جا و به حق است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی مردم کوهدشت در این زمینه نامه استیضاح وزیر نیرو را به رئیس مجلس داده‌ایم که در صورت وجود هرگونه مشکلی در خصوص روند اجرایی این سد آن را پیگیری می‌کنیم.

این مسئول یاد‌آور شد: وزیر محترم نیرو در ان رابطه قول هایی داده که به مردم اعلام کنیم در اجرای این سد هیچ مشکلی وجود ندارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با اشاره به اینکه در شهرستان کوهدشت روستاهایی وجود دارد که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، گفت: در زمینه تامین آب‌ آشامیدنی در کوهدشت با مشکل روبرو هستیم که یکی از دلایل این امر پایین رفتن آب‌های زیرزمینی در این شهرستان است.

وی افزود: این مشکل بیشتر مربوط به روستاهای کوهدشت است و در این خصوص با مسئولان کشوری در حال رایزنی هستیم.

ملکشاهی یاد‌آور شد: امیدواریم با پروژه‌های که در دست اجرا است و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکل آب در شهرستان کوهدشت مرتفع شود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرستان کوهدشت یک منطقه کشاورزی خوب در سطح استان است و اکثر مردم در این شهرستان کشاورز هستند، اما متاسفانه با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

این مسئول یکی از دلایل این مشکل را در عمیق بودن آب کوهدشت و در ارتفاع بودن شهر دانست و تصریح کرد: اگر اعتبارات لازم به این منظور فراهم شود، این مشکل به زودی در این شهرستان حل می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس به چهار خطه کردن محور خرم‌آباد کوهدشت اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال‌جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد و دیگر شاهد حوادثناگواری در این مسیر نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز