خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان:

در هفته زن و بزرگداشت مقام مادر بیش از ۱۵۰۰ برنامه در سطح استان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۹۰

مدیر کل اموربانوان استانداری لرستان گفت: در هفته ی زن و بزرگداشت مقام مادر بیش از۱۵۰۰برنامه در سطح استان اجرا می شود.

مدیر کل اموربانوان استانداری لرستان گفت: در هفتهٔ زن و بزرگداشت مقام مادر بیش از۱۵۰۰برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سلاحورزی در جلسه کمیته بزرگداشت هفته زن و مقام مادر با بیان مطلب فوق گفت: زنان و بانوان با حضور غیرتمندانه خود در تمام صحنه‌ها سنگربانان واقعی ارزشهای اسلامی و دینی هستند و نقش زنان در توسعه و ترقی جوامع بشری انکار نا‌پذیر است.

مدیر کل امور بانوان استانداری به منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ اشاره و افزود: نام گذاری سال جدید از سوی معظم اله بعنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یک تدبیر بزرگ از سوی ایشان بود که باید سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و اجرایی امور بانوان در سال جدید بر اساس این شعار بزرگ تدوین و اجرا شود.

وی به برنامه‌های دفترامور بانوان که بر اساس نامگذاری سال ۹۳ تدوین گردیده اشاره کرد و گفت: حمایت از تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد فعال حوزه بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حمایت از زنان کار آفرین استان، تقویت مراکز مشاوره‌ای تربیتی و فرهنگی حوزه بانوان و برگزاری میزگردهای علمی با حضور اساتید مجرب دانشگاه‌ها و صاحبان اندیشه در حوزه بانوان از اهم برنامه‌های این دفتر در سال جدید است.

سلاحورزی به مقوله فرهنگ در نامگذاری سال جدید اشاره و تصریح کرد: فرهنگ مقوله‌ای با وسیع و با ارزش است که می‌توان آن را مجموعه‌ای پیچیده از علوم، دانش‌ها، هنر‌ها، افکار، اعتقادات، سنت‌ها، قوانین و مقررات، آداب و رسوم دانست به طور خلاصه کلیه آموخته‌ها و عاداتی که انسان به عنوان عضو جامعه بشری اخذ می‌کند و زیر بنای کلیه امور انسانی از جمله اقتصاد، مدیریت و غیره است.

مدیرکل امور بانوان به برنامه‌های اجرایی هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اشاره کرد و افزود: در این هفته مبارک بیش از ۱۵۰۳ برنامه در قالب همایش، جشن، کارگاههای آموزشی، نمایشگاه و غیره در حوزههای مختلف بانوان در سطح استان اجرا می‌شود.

وی به وظایف دستگاههای اجرایی در خصوص برگزاری برنامه‌های اجرای هفته زن و بزرگداشت مقام مادر پرداخت و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها با تعامل و همکاری بیشتر نسبت به گذشته باید در اجرای برنامه‌های متناوب، جذاب و معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در نسل جدید مشارکت فعال داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز