خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

فعالیت ۱۶ پست راهنمایی مسافرین نوروزی توسط هلال احمر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۷۱

امسال ۱۶ پست راهنمایی مسافرین نوروزی را در شهرستان‌های استان پیش‌بینی کرده‌ایم که جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان در زیر چادرهای سازمان به زیباترین وجه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را اجرا کردند.

امسال ۱۶ پست راهنمایی مسافرین نوروزی را در شهرستان‌های استان پیش‌بینی کرده‌ایم که جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان در زیر چادرهای سازمان به زیبا‌ترین وجه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین‌رضا مرادی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به رشد سفرهای نوروزی و بالا رفتن تردد در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته، گفت: امسال با استقرار ۲۳ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان خوشبختانه پس از گذشت ۱۰ روز از شروع طرح امداد و نجات نوروزی بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر لرستان بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۴ مورد تصادف در محورهای استان رخ داده که با حضور مطلوب و به موقع عوامل امدادی مستقر در پایگاه‌ها به ۱۳۴ نفر آسیب‌دیده از این حوادثامدادرسانی و مصدومان به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: حضور بالگرد در استان و پوشش هوایی محورهای مواصلاتی را نباید نادیده گرفت، چرا که با توجه به حجم بالای ترافیک موجود در جاده‌ها امداد هوایی مطمئن‌ترین راه امدادرسانی در حوادثاحتمالی است.

وی افزود: امسال ۱۶ پست راهنمایی مسافرین نوروزی را در شهرستان‌های استان پیش‌بینی کرده‌ایم که جوانان فعال جمعیت استان در زیر چادرهای آبی رنگ سازمان جوانان به زیبا‌ترین وجه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را اجرا کردند.

این مسئول بیان کرد: با گذشت ۱۰ روز از شروع طرح، بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی وارد استان لرستان شده که خوشبختانه این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد چشمگیری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در کنار رسالت اصلی اعضاء توزیع بیش از ۳۵ هزار عدد بروشور، ۲۶۰ هزار و ۱۰۰ نسخه نقشه و حدود ۲۴ هزار بسته محصولات فرهنگی و آموزشی تا به حال در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز