خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

فعالیت ۲۸ بیمارستان و داروخانه شبانه‌روزی لرستان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی و در ایام تعطیلات سال نو ۱۵ بیمارستان دولتی و۱۳ داروخانه شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات سلامت به مردم لرستان و مهمانان نوروزی است.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی و در ایام تعطیلات سال نو ۱۵ بیمارستان دولتی و ۱۳ داروخانه شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات سلامت به مردم لرستان و مهمانان نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این مقام مسئول افزود: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی و در ایام تعطیلات سال نو ۱۵ بیمارستان دولتی، ۱۳ داروخانه شبانه‌روزی، ۳۹ مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و ۵۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات سلامت به مردم شریف لرستان و مهمانان نوروزی است.

دکتر " کورش ساکی " اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ابتدای سال جدید و در ایام تعطیلات نوروزی با بسیج همه امکانات خود در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هم‌وطنان است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، تمامی دست‌اندرکاران و تلاشگران نظام اسلامی و همه مردم شریف ایران اسلامی از مهمانان و مسافرین نوروزی خواست با رعایت نکات ایمنی سفر، مسائل بهداشتی و پرهیز از شتاب‌زدگی و عجله در حفظ سلامت خود و دیگران کوشا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز