خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراثفرهنگی لرستان:

آمار بازدید از قلعه فلک‌الافلاک به مرز ۱۰ هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۳۸

قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در دومین روز از نوروز سال ۱۳۹۳ یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را تجربه کرد، به طوری که رفت و آمد بین سالن‌های موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی آن به کندی صورت گرفت.

ایلنا: قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در دومین روز از نوروز سال ۱۳۹۳ یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود را تجربه کرد، به طوری که رفت و آمد بین سالن‌های موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی آن به کندی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرپرست اداره کل میراثفرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان در این رابطه گفت: طبق آمار ارائه شده، آمار بازدید گردشگران از این بنای تاریخی تا دوم فرردین به مرز ۱۰ هزار نفر رسید.

" محمدرضا امانی " افزود: این آمار نسبت به سال گذشته در چنین روزی بیش از ۲ هزار نفر افزایش داشته است و با توجه به این رشد قابل توجه امید می‌رود طی روزهای آتی این میزان افزایش یابد.

سرپرست میراثفرهنگی لرستان بیان داشت‌: این آمار تا پایان روز نخست فروزدین بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ نفر بوده که از موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد دیدن کرده‌اند.

وی در ادامه بر ارائه آمار دقیق و به روز تعداد ورود مسافر به اماکن تاریخی و موزه‌های سراسر استان و همچنین آمار اقامت در مراکز اقامتی و پذیرایی تاکید کرد.

۶۸ غرفه معرفی صنایع دستی در لرستان بر پا شده است

سرپرست میراثفرهنگی همچنین با بیان این که ۶۸ غرفه معرفی صنایع دستی در لرستان بر پا شده است، گفت: در راستای معرفی صنایع دستی استان به مسافران و گردشگران نوروزی ۶۸ غرفه صنایع دستی در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های قلعه فلک‌الافلاک و دانشگاه سابق لرستان بر پا شده است‌.

وی اظهار داشت: همچنین در این راستا در ورودی‌های هر ۱۰ شهرستان استان لرستان نمایشگاه‌های صنایع دستی برپا شده است‌.

امانی تصریح کرد‌:: در این نمایشگاه‌ها غرفه‌های اطلاع‌رسانی‌، دفاتر خدماتی و مسافرتی در زمینه تو‌گردانی با آمادگی کامل مستقر شده است‌.

وی در پایان گفت: در این نمایشگاه‌ها اقلام تبلیغاتی اعم از بروشور‌، سی‌دی و نقشه راه‌های استان به مسافران و بازدید‌کنندگان ارایه می‌شود‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز