خبرگزاری کار ایران

در اولین روزهای نوروز ۹۳ انجام شد؛

بازدید سرپرست میراثفرهنگی لرستان از سفره هفت سین فلک الافلاک

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۳۹

جذب توریست و رونق صنعت گردشگری از محورهای توسعه لرستان است / به تازگی استان لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم کشور انتخاب شد / این عناوین موجب می شود فضایی در استان فراهم شود که میل سرمایه گذاران را مضاعف کند.

ایلنا: سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از سفره هفت سین نوروزی در قلعه فلک افلاک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدرضا امانی سرپرست میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از سفره هفت سین تهیه شده در حیاط اول مجموعه فلک الافلاک بازدید کرد.

وی گفت: امیدواریم در شروع سال نو گردشگرانی که در کنار این سفره، سال جدید را جشن می گیرند، از سلامت و تندرستی بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با تقدیر از فعالیت های کارکنان این اداره کل و آرزوی سالی خوش برای آنان، تأکید کرد: جذب توریست و رونق صنعت گردشگری از محورهای توسعه لرستان است.

وی افزود: به تازگی استان لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم کشور انتخاب شد که قدم خوبی برای این استان محسوب می‌شود؛ این عناوین موجب می شود فضایی در استان فراهم شود که میل سرمایه گذاران را مضاعف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز