خبرگزاری کار ایران

پاپایی خبر داد؛

لرستان در نخستین شب اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرای ۱۶۳۰ نفر بود

کد خبر : ۱۵۴۹۵۲

در نخستین شب اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۶۳۰ نفر در قالب ۳۱۶ خانوار، اولین شب تعطیلات نوروزی را در استان لرستان سپری کردند.

ایلنا: در نخستین شب اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۶۳۰ نفر در قالب ۳۱۶ خانوار، اولین شب تعطیلات نوروزی را در استان لرستان سپری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به صورت سرزده تا پاسی از شب با حضور در ستاد‌های اسکان شهرستان خرم‌آباد‌، نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را مورد ارزیابی قرار دادند‌.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید گفت‌: نظم و هماهنگی عوامل اجرایی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان لرستان قابل تحسین است.

" رسول پاپایی " از هماهنگ بودن لباس فرم و نصب کارت شناسایی عوامل اجرایی و برگزاری نمایشگاه فرهنگ سنتی و سوغات محلی لرستان در ستادهای اسکان به عنوان خلاقیت استان لرستان نام برد.

همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در نخستین ساعات پس از تحویل سال ۹۳ از ستاد اسکان مرکزی مهمانان نوروزی ناحیه ۲ خرم‌آباد دیدن کرد‌.

" گودرز کریمی‌فر " در این بازدید که همراه با " صیدمحمد محمدی " رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل‌، " نادر ساکی " رئیس اداره تعاون و " نصرت‌الله سهرابی‌زاده " مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ انجام شد، از نزدیک شاهد روند اسکان میهمانان نوروزی گردید‌.

کریمی‌فر و همراهانش ضمن عرض تبریک سال نو، با حضور در کنار سفره هفت‌سین و در جمع خانواده مهمانان نوروزی‌، به صحبت‌های آنان در خصوص وضعیت ستاد اسکان لرستان و نحوه پذیرش گوش فرا داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز