خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آبادخبرداد:

ارائه خدمات رایگان شهرداری خرم‌آباد به مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۶۹

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد از هم‌اکنون برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد از هم‌اکنون برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، «محمد مهرابی» افزود: شهرداری خر‌م‌آباد ۵ کمپ اسکان مه‌مان نوروزی را در پارک‌های کیو‌، بانوان‌، دانشجو‌، نسترن و شریعتی راه‌اندازی کرده است.

وی اظهار داشت: این کمپ‌ها به منظور ارایه خدمات رایگان به مسافران نوروزی از جمله چادر‌، پتو و دیگر سرویس‌های اسکان موقت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد در ایام نوروز ۹۳ علاوه بر ایجاد تمهیداتی برای اسکان موقت مسافران‌، خدماتی از قبیل استقرار اکیپ‌های رایگان امداد خودرو‌، برپایی نمایشگاه فرهنگی بهارمالگه‌، توزیع نقشه‌، برشور و محصولات فرهنگی آموزشی و بسته‌های بهداشتی بین مهمانان را در دستور کار دارد.

مهرابی افزود: شهرداری تمام عزم خود را به کار گرفته است، تا در سال آینده خدمات بهتر و مطلوب‌تری را به همشهریان و مهمانان نوروزی ارائه دهد.

وی یادآور شد: با توجه به حجم ورودی مسافران مکان‌های دیگری برای افزایش تعداد کمپ‌های مورد نظر پیش‌بینی و جانمایی شده است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: در این کمپ‌ها به هر خانواده یک تخته چادر نصب شده، دو تخته پتو، یک دستگاه گرمایشی‌، یک بسته فرهنگی و یک بسته بهداشتی ارائه می‌شود که در کنار آن‌ها نیز خدماتی از قبیل امداد خودرو، تماشاخانه تلویزیون، نمازخانه، سرویس بهداشتی و… به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این ایام نقشه گردشگری شهر خرم‌آباد، منشورهای راهنمای مسافران، معرفی گردشگران و دیگر محصولات فرهنگی میان مهمانان عزیز توزیع می‌شود.

مهرابی تصریح کرد: همچنین در تمام کمپ‌های اسکان تسهیلاتی از قبیل آب‌جوش، جایگاه پخت کباب، کیسه زباله و… در اختیار مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت‌: کلیه سرویس‌های بهداشتی سطح پارک‌ها به طور کامل بازسازی‌، تعمیر و نوسازی شده است و سرویس‌های مستقر در محل کمپ‌ها مجهز به سیستم آب گرم‌، تهویه هوا و… شده‌اند.

شهردار خرم‌آباد از قداماتی مانند لکه‌گیری آسفالت معابر‌، پیاده‌روسازی در بوستان‌ها‌، احداثسکوهای نصب چادر‌، بازسازی اتاقک‌های پارک شریعتی‌، اصلاح و ترمیم جداول و رفیوژها‌، احداثآب‌خوری و ظرف‌شویی در محل کمژ‌ها و… را از اقدامات عمرانی شهرداری برای استقبال از نوروز برشمرد.

مهرابی یاد‌آور شد: پیش از این مناطق سه‌گانه شهرداری خرم‌آباد موظف شده‌ بودند، تا ۱۵ اسفند‌ماه تمام امور محوله به آن‌ها از قبیل لکه‌گیری آسفالت معابر، رسیدگی به وضعیت ورودی‌های شهر و… را انجام دهند، تا در ایام نوروز شاهد مشکل در این زمینه‌ها نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز