خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: خبر داد:

افزایش ۳۰درصدی تسهیلات طرح های اشتغالزایی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۹۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پنج هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این طرح های اشتغالزا مصوب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پنج هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این طرح های اشتغالزا مصوب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

ˈ به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویسکرمیˈ در حاشیه کارگروه اشتغال استان لرستان، افزود: این طرح ها برای اجرا به ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۶/۵ میلیون ریال تسهیلات ارزی نیاز دارند.
وی افزود: امسال ۱۸۵ مصوبه در این کارگروه بررسی و در نهایت ۸۸ طرح تولیدی، اقتصادی، خدمات، صنعت و کشاورزی آن به تصویب کارگروه رسیده است.

وی اظهار داشت: در این راستا پنج هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این طرح های اشتغالزا مصوب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین میزان تسهیلات ارزی مصوب شده برای اجرای این طرح ها را ۱۰۸ میلیون دلار برشمرد و تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز افزایش چشمگیری داشته است.

ویس کرمی ادامه داد: در صورت پرداخت تسهیلات مصوب شده توسط بانک های عامل، علاوه بر ایجاد دوهزار و ۷۴۳ فرصت شغلی جدید، ۴۵ فرصت شغلی نیز دراستان تثبیت خواهد شد.

به گفته وی، همچنین ۷۲ درصد جلسات کارگروه، ۷۳ درصد مصوبات، ۵۰ درصد تعداد طرح های مصوب شده، ۸۸ درصد مبلغ تسهیلات مصوب ریالی و بیش از ۹۵ درصد تسهیلات ارزی و ۸۵ درصد اشتغالزایی این طرح ها در شش ماهه دوم امسال بوده است.
وی طرح تولید کاغذ بهداشتی تیشو در بروجرد و احداثپارک آبی در محل بام خرم آباد را از جمله این طرح های مصوب عنوان کرد و گفت: این طرح ها با بررسی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و موافقت بانک های عامل تصویب شده است.

وی ادامه داد: در صورت همکاری بانک های عامل و پرداخت به موقع تسهیلات مورد نیاز، ۱۷۳ فرصت شغلی جدید با اجرای این پنج طرح در استان لرستان ایجاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز